Skip to main content
Vraag

Badges afschaffen?


Hallo allemaal,

Ik stoor me niet aan de badges ofzo. Alleen heb ik het gevoel dat mensen reacties plaatsen om het badge te krijgen.

Is het daarom misschien een idee om ze af te schaffen?

Liefs @NoahLovesYou 

 

P.S. Dit is mijn mening hè

Hallo @NoahLovesYou ,

 

Bedankt voor je suggestie. Maar ja, wat is erop tegen als mensen dat doen? Als het maar serieuze reacties zijn en in elk geval is het fijn dat er dan meer reacties komen.

Dus nee, ik denk niet dat we ze gaan afschaffen. Maar ik snap je gedachtengang hoor!

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon


Hii,

Ik persoonlijk ben totaal niet met die badges bezig, het zegt me ook niks of ik er nou 1 of 12 zou hebben.  Doe ermee wat je wilt zou ik zeggen:)

Groetjess 


Heyy,

Ik ben er zelf ook echt niet mee bezig, maar snap wat je bedoelt, en vind zelf eigenlijk ook dat het beter afgeschaft kan worden. De meeste mensen vinden het denk ik toch niet belangrijk, en je loopt natuurlijk het risico dat er mensen zijn die hierom teveel actief gaan worden. Snap wat @Britta zegt: en het is ook mooi voor de mensen die die reacties ontvangen, maar het gaat natuurlijk ook om de mensen die het plaatsen. Nmm moet het niet echt een soort game voor sommigen gaan worden, en moet het echt zijn omdat ze graag anderen helpen. En denk dat mensen echt serieuze reacties plaatsen ze het toch wel daarom doen. Dus ik ben voor het afschaffen. :)


Het is natuurlijk ook niet de bedoeling om als een gek te gaan hosselen hier om maar badges te krijgen:)


Wat mij betreft gewoon houden. Het geeft iets unieks aan het forum vind ik. En je haalt de badges best makkelijk dus ik denk dat ze gewoon blijven.

Groetjes mij @Anoniemxv 


@Britta 

Snap ik, alleen is het forum net als wat @Jesse08 zegt niet een game.

Liefs @NoahLovesYou 


Ik heb hier nooit het idee gehad dat mensen reacties posten alleen voor de badges. En als badges ervoor zorgen dat mensen meer actief worden of het forum is dat toch juist goed. Ik zie het probleem niet.

Mensen die onzinberichten plaatsen zijn vaak na een paar reacties weer verdwenen dus die doen het sws niet voor de badges.

Ik ben het met @Britta eens.

Nmm moet het niet echt een soort game voor sommigen gaan worden

@Jesse08 Dat heet ‘gamificatie’ en wordt op meer plaatsen gebruikt dan je denkt 😉  https://nl.wikipedia.org/wiki/Gamificatie   Zoals @Britta al zei, door dingen zoals badges kun je mensen overhalen om meer op het forum te posten. Iets wat KT juist wil

 


Ik ben het eens met @Anoniemxv en @tim16 ik vind de badges wel een leuke meerwaarde!

Liefs Anoniem789 


Zoals ik zeg, dit is mijn mening dus als jullie er anders over denken vind ik dat geen probleem.

Liefs @NoahLovesYou 


Hey! Soms zijn zelfs de dikste maatjes het niet met elkaar eens lieve @NoahLovesYou  ☺️ want ik ben het eig eens met mw. @Britta . En ik vind het ook wel een leuk extraatje. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit iets heb geplaatst om een badge te krijgen ☺️ maar het is wmb wel een plusje op je profiel. Dus ik ben niet voor afschaffing als je mijn mening hier over vraagt 🙂😘

Liefs Tover xxx


Heyy,

Ik ben zelf eigenlijk nooit bezig met de badges en plaatst nooit een reactie puur om een badge te krijgen, maar vind het wel een uniek iets op het forum en deel eigenlijk een beetje dezelfde mening als @tim16 en @Tover01 hierover.

Je kan vgm in de instellingen van je profiel wel je eigen badges uitzetten als je dat wilt dus dat is wel een fijne optie op het forum als je dat wilt :)

Liefs, ItsJustMe <3


Hooi

Mij boeien die badges niets.

Ik vond het gewoon leuk om vragen proberen te beantwoorden. Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoeveel badges ik heb 😉 laat ik maar eens gaan kijken haha.

Liefs Anoniema


@NoahLovesYou  we zijn ook helemaal niet boos op je he, vergeet dat niet. Iedereen heeft een verschillende mening en dat is helemaal oké!

 

Liefs 

Anoniem789 


Reageer