Skip to main content
Vraag

Badges

  • 15 July 2024
  • 9 reacties
  • 71 Bekeken

Hoi allemaal,

 

Weet iemand waar ik kan zien welk plaatje wat voor badge betekent?? Ik snap er namelijk vrij weinig van. Ik wil graag weten welke badges ik heb. Misschien ben ik gewoon dom, maar een beetje hulp zou fijn zijn. Alvast bedankt en sorry!!

Xx

9 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @AnoniemMeisje1 ,

 

Leuk dat je deze vraag stelt. Ik heb het even voor je opgezocht. En jij hebt de Vliegende Start en Bezige Bij batch ontvangen zie ik.

Dat betekent het volgende: 

Vliegende start - 1ste reactie.

Bezige bij - 25ste reactie.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 
Groet en veel plezier nog op het Forum,

Babs 

Reputatie 7
Badge +18

@AnoniemMeisje1 In dit topic staat een overzicht van badges

 

Reputatie 7
Badge +17

Als je op telefoon bent, kun je de badge ingedrukt houden om de tekst van de badge te zien 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +17

@Babs van de Kindertelefoon , het was toch eigenlijk "geheim"?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge +2

@Anoniemxv oeps! Nee hoor, volgens mij is het niet echt geheim. 

Reputatie 7
Badge +17

@Babs van de Kindertelefoon , ik dacht dat dat altijd gezegd werd. Maar de eerste 2 maken niet zoveel uit hoor :-)

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

Reputatie 5
Badge +2

@Anoniemxv, je weet er veel van! Ik ga het even navragen bij de community manager hoe het precies zit. 

Leuk dat je zo actief bent op het Forum.

Groet, Babs

Reputatie 7
Badge +18

@Anoniemxv Antwoord van @Marieke in het topic dat ik hierboven gelinkt heb:

“er is geen officieel overzicht van de badges en hoe je ze kan verdienen, dat is ooit zo bedacht om het spannend te houden geloof ik”

Officieel was het dus ‘geheim’ maar het is al lang en breed uitgezocht wanneer je badges krijgt, dus ja….

Reputatie 4
Badge +3

Hallo allemaal, heel erg bedankt voor alle snelle reacties!! Heeft me heel erg geholpen, echt top!!

Xx

Reageer