Vraag

badges

  • 17 October 2023
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hi, ik ben een meisje van 13 en 11 maand en ik vroeg me wat af.

hier op het forum dan krijg je badges. sommige hebben veel maar sommige hebben ook geen. maar je krijgt toch als je je account maakt ofzo zo'n vliegende start badge? als ik bij sommige kijk dan hebben zij die niet.

en hoeveel badges zijn er eigenlijk?

en waarom zijn ze er? denken jullie (de kt) dat we zonder badges elkaar niet gaan helpen ofzo?

ik ben nieuwsgierig naar de antwoorden


7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @ikweethetnietmeer2009,

Volgens mij krijg je:

Bij je eerste reactie: vliegende start badge

Bij 25 - 50 reacties: bezige bij badge

Bij 60 - 100 reacties: helpende hand bagde

Bij een bepaald aantal reacties in een subforum krijg je van dat subforum een bagde.

De kindertelefoon wilt dat Volgens mij geheim houden hoeveel en hoe je badges kan verdienen maar dit denk ik.

Groetjes, @Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +7

De vliegende start badge krijg je als voor het eerst een reactie plaatst, geen topic. De Bezige bij badge krijg je volgensmij bij 25 reacties en die andere is bijvoorbeeld de seksualiteit badge, die krijg je als je veel reageert in seksualiteit topics. De helpende hand ik denk ik 75 reacties. Ik hoop dat dit je wat help, bedankt!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, misschien wordt je iets wijzer van deze reactie in een eerder topic?

https://forum.kindertelefoon.nl/over%2Dde%2Dkindertelefoon%2D54/overzicht%2Dbadges%2D67943?postid=468932#post468932

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +7

Hey, Sommige forumgebruikers kunnen zijn/haar badges verborgen hebben, want je kan volgens mij als je wilt je badges verbergen. 
Ik denk dat ze badges hebben bedacht, omdat ze misschien vonden dat we een “prijs” verdienen wanneer we bepaalde hoeveelheid reacties hadden geplaatst;) Maar ik vind de badges een goed idee! En ik vind het altijd heel leuk om te zien wanneer ik een badge verdient heb hihi! :P

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +9

Hey, Sommige forumgebruikers kunnen zijn/haar badges verborgen hebben, want je kan volgens mij als je wilt je badges verbergen. 

ja je hebt gelijk. ik heb even gekeken en je kan ze dus verbergen.

ik had er helaas niet veel aan. alles wat daar gezegd werd heeft @Monkeyboy08 ook ongeveer gezegd. maar toch bedankt.

De vliegende start badge krijg je als voor het eerst een reactie plaatst, geen topic

ik dacht bij het aanmaken van het account. bedankt voor die info

De kindertelefoon wilt dat Volgens mij geheim houden hoeveel en hoe je badges kan verdienen maar dit denk ik.

dit werd bevestigd in de link die @Tartan14 had gestuurd. maar bedankt voor dat kleine overzicht.

Reputatie 7
Badge +11

Volgens mij krijg je de open boek badge bij 15 topics en die van een subforum bij ongeveer 20 reacties.

Meer dan de anderen al hebben gezegd weet ik (nog) niet.

 

Liefs,

          M.

Reputatie 7
Badge +7

Dit zijn volgens mij de manieren om badges te krijgen (heb ik in andere topics gevonden)

Vliegende start - 1ste reactie.

 

Bezige bij - 25ste reactie.

 

Helpende hand - 75ste reactie.

 

Gouden gids - 1.000ste reactie.

 

Zeldzame diamant - 5.000ste reactie.

 

Open boek - 15 topics.

 

Badges van een bepaalde subforum - 50ste reactie in dat bepaalde subforum.

 

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes @Anoniemxv 

Vliegende start - 1ste reactie.

Bezige bij - 25ste reactie.

Helpende hand - 75ste reactie.

Gouden gids - 1.000ste reactie.

Zeldzame diamant - 5.000ste reactie.

Open boek - 15 topics.

Badges van een bepaalde subforum - 50ste reactie in dat bepaalde subforum.

 

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

Reageer