@Wereld geband

  • 15 March 2022
  • 5 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, 

Ik kreeg van Wereld te horen dat zijn account geband is. 
Hij heeft een mailtje gestuurd naar KT, omdat beide waarschuwingen onterecht zijn. 
Hij is in elk geval van plan om terug te komen!!

Groetjes,
Sano07

 


Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

even tags: @wilhelmavemela @TheMightySlayer 

Er blijft steeds minder over.. waarom zijn jullie geband?

Wat !!!

Ik ben net terug!!!

Ik denk dat de tijd is om weer te gaan

 

Snik Snik Snik 

Zelle

Reputatie 7
Badge +9

Wat !!!

Ik ben net terug!!!

Ik denk dat de tijd is om weer te gaan

 

Snik Snik Snik 

Zelle

Neee Zelle blijf!! Wereld komt terug!! Zijn waarschuwingen waren onterecht, in mn andere reactie kan je ze zo lezen, maar natuurlijk komt er een mod check

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Het forum is een plek waar jongeren anoniem ervaringen kunnen uitwisselen met leeftijdsgenoten, door informatie, advies of ondersteuning te vragen op een veilige plek. Deze veilige plek kunnen wij alleen bieden door het forum te modereren. Gebruikers ontvangen een waarschuwing wanneer zij de regels van het forum, die zijn opgesteld om deze veiligheid te waarborgen, overtreden. Bij de derde waarschuwing worden gebruikers geblokkeerd.  Hier kunnen gebruikers zelf bezwaar tegen maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl. Het forum is hier niet voor bedoeld.

Om het forum overzichtelijk te houden en te gebruiken waarvoor het bedoeld is, hebben we dit topic gesloten. Wanneer we een bezwaar ontvangen, zullen we de geblokkeerde gebruiker een reactie geven via de mail.

Groetjes,

Carolien