Beantwoord

Anonymous

  • 26 March 2020
  • 7 reacties
  • 435 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb een vraag over een gebruiker. Ik zag namelijk een gebruiker genaamd Anonymous. Hij / zij reageerde steeds onder zijn eigen topics en dat vond ik best gek. Ik kan ook niet naar de pagina van diegene gaan. Weten jullie hoe dit kan? 

Liefs :heart:

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 March 2020, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

7 reacties

Anonymous wijst op een verwijderd account. Dit kan zijn omdat de gebruiker zijn account heeft laten verwijderen, of omdat deze 18 is geworden. 

@MissyAnoniem ohh oke, maar waarom reageerde diegene dan op zijn eigen topics? 

Er zijn over de tijd meerde accounts verwijderd.

Voor het beeld: Jan vraagt iets op het forum, en Sarah antwoordt daarop. In de maanden daarop laten zij allebei hun account verwijderen of worden ze achttien. Van beiden wordt de naam vervangen door Anonymous, wat anoniem betekent. Dit staat ervoor dat het dus niet meer bekend is wie het heeft geplaatst.

Er zijn dus eigenlijk meerdere Anonymous'en. Het is niet één persoon die altijd op zichzelf reageert. 

@MissyAnoniem ohh, bedankt!

 

Viel mij ook op

Hi allemaal,

 

het is al goed uitgelegd door @MissyAnoniem .

Iedereen die in een topic reageert en die dan zijn/haar account heeft laten verwijderen heet dan Anonymous, maar een vervelende bijkomstigheid (vind ik)  is dat wanneer de Topic Opener zijn/haar account laat verwijderen dat die dan (logisch) ook Anonymous wordt, alleen daar blijft dan ook nog Topic Opener achter staan en dat op zich is niet vervelend, alleen komt er dan gelijk bij alle andere Anonymous reacties ook nog eens achter te staan Topic Opener, terwijl ze dat niet zijn natuurlijk en dan lijkt het dus idd dat iemand steeds op zijn/haar eigen topic reageert.

 

Groetjes,

M&M's

Dat is mij ook opgevallen. Het lijkt er een beetje op alsof “Anonymous” een account is waar ze alles op zetten als de oorspronkelijke poster geen account meer heeft.