Vraag

Angovis


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhey, ik wilde even zeggen dat ik de gebruiker 'Angovis' geweeeeldige antwoorden vind geven!!! Reageer als je het er mee eens bent.♡
xx me

18 reacties

Daar ben ik het mee eens;)
haha
Thanks btw maar ik doe alleen maar me ding en iedereen hier geeft super goed advies...jij ook;)
klopt en thanks : ))
Mee eens, Angovis geeft goede en directe antwoorden waar je wat aan hebt.

Gr. Pin
Pin, jij ook!!!
Dank je 😳 !
Mee eens en pin jij idd ook??
HAHAHAHAHA helemaal vergeten dat dit een topic was wat echt heeft bestaan??
Als ik jou was zou ik het uitprinten en ophangen?

Ik vind in het algemeen heel veel mensne op deze site goed( daan, pin, m&ms, angovis, menspersoon, ga zo maar door) everyone who reads this thank you for helping me and other people
Jaa, ik ben ook heel blij met Pin, M&m's, angovis, menspersoon, 100divergent11.
(Sorry als ik iemand vergeet, ik bedoel ook jou )

Gewoon vamwege dat ze er zijn, en dat ze altijd goed advies hebben, een leuke quote of een interessant weetje.

~Asy
Hi iedereen,

in mijn ogen hoef je niet veel te posten om in aanmerking te komen voor waardering.

Ik zie regelmatig mensen die maar één of enkele reacties plaatsen. Maar, dat zijn vaak wel net de reacties die die ander, waarvoor ze bestemd zijn, op dat moment nodig heeft.

Dus, iedere bijdrage kan het verschil maken. Iedereen hier is belangrijk :D

We doen het hier samen.

Btw wel leuk om te lezen dat andere forumleden je waarderen. Dat is wederzijds, dus die krijgen jullie terug :)

Groetjes,
M&M's
Precies wat @M&M's zegt. Soms is het jammer om te zien dat mensen die een hele goede reactie posten alweer zo snel weg gaan, maar dat maakt hen en hun reactie niet minder belangrijk of mooi.

@Asy silivana
Speciaal voor jou:
It isn't much good having anything exciting, if you can't share it with somebody. It's so much more
friendly with two. ~ Winnie the Pooh


Complimenten aan iedereen! :)

Gr. Pin
Inderdaad is het zo dat ELKE reactie die inhoudelijk over het onderwerp gaat van waarde is.
Elke reactie op een vraag heeft het doel iemand te helpen of een vraag te beantwoorden.
En Dan maakt het echt niet uit hoeveel antwoorden je geeft of hoelang ze zijn of wat Dan ook.
Allemaal hebben ze waarde.
Het enige verschil tussen reacties is De manier waarop ze zijn geschreven en dat maakt ze ook uniek en persoonlijk en daar komt ook De waardering vandaan
Pin schrijft bv geweldig intelligente "spot on" reacties. Geen speld tussen te krijgen?
M&M's schrijft hele begane reacties en beantwoord ELKE vraag die je mogelijk zou kunnen hebben. Je zou bijna denken dat het je Beste vriend is achter het scherm??
MensPersoon is heel direct, straight to the point maar op hetzelfde moment ook heel hulpvaardig en informatief. Altijd "leuk" (weet niet of dat het juiste woord ervoor is) om te lezen. Top reacties.
En Dan heb je mij...tja... Er zijn mensen die Mijn eerlijkheid en directheid waarderen, en er waren mensen die hier op het forum zeiden dat ik een gigantische klootzak Ben (klopt opzich wel?)
Maar Mijn punt is dus dat De inviduele reacties van IEDEREEN (iedereen die serieus iemand wilt helpen) allemaal net zoveel van waarde zijn. Allemaal top en allemaal kunnen ze De persoon met De vraag helpen.
Het is Alleen feitelijk wel zo dat iedereen die Langer Dan 1 dag op het forum zit Mij, Pin, M&M's, Divergent, MensPersoon, Daan etc. Allemaal zal leren kennen
Jullie kennen ons, door onze reacties leren jullie ons kennen; wat wij vinden en hoe wij denken.
Wat opzich iets heel moois is, dat dat gewoon kan gebeuren
Mensen leren kennen zonder hun uiterlijk of zelfs hun naam te kennen
Kijk DAT mag van mij wel gewaardeerd worden??

Complimenten aan iedereen die dit ziet inderdaad
Aan mensen die andere mensen helpen door reacties te schrijven. Of mensen die het durfden iets te vragen aan random mensen op het internet. Of De mensen in Utrecht (? Vgm wel) die berichten lezen, sturen en telefoontjes opnemen om jongeren/kinderen te helpen Dag in Dag uit.

AV Out✌
Hi Angovis,

I❤️U2

Groetje,
M&M’s

Hey @Angovis ,

Omdat ik perongeluk off-topic ging, reageer ik hier maar even. Sorry trouwens:)

Maar hoe kan je nog op het forum als je al 18 bent?

Niet dat ik je wel wil hebben, want je bent echt een waardevolle gebruiker. Maar k vroeg me dat gewoon af!

Wel chill voor je trouwens!!

Xx Simply Me

Hey @Angovis ,

Omdat ik perongeluk off-topic ging, reageer ik hier maar even. Sorry trouwens:)

Maar hoe kan je nog op het forum als je al 18 bent?

Niet dat ik je wel wil hebben, want je bent echt een waardevolle gebruiker. Maar k vroeg me dat gewoon af!

Wel chill voor je trouwens!!

Xx Simply Me

Niet iedereen die 18 is wordt meteen van het forum gegooid. Als je het precies wilt weten zou je het topic over de nieuwe regels van de moderators moeten lezen. Een topic met een hele hoop comments. Ik weet tenminste dat ik voorlopig nog safe ben. En anders vind ik in principe wel een andere manier hoor. Creatief zijn ;) 

Haha, leuk dat je hier nog bent.

Geniet er nog even van!

Ik heb btw dat topic gelezen en ik begrijp m.

Xx Simply Me

Reageer