Skip to main content

Ik wil denk ik een andere naam. Ik merk dat je eigen naam boven @ nooit gaat komen. En als je 10 -15 ofzo reacties achter elkaar stuurt word het wel een beetje irritant. Maar hebben jullie misschien een leuke naam?

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Anoniemxv 

Wat zijn je hobby s?

Heb je misschien een naam die je mooi vindt? Ik vond Noah mooi, dus koos ik die.

Wat is he lievelingsdier? Misschien daar iets mee?

 

Misschien is het wel leuk om dan wel een passende profielfoto te kiezen.

Liefs @NoahLovesYou 


Goeie tips @NoahLovesYou ! 


Ik houd het toch maar op @Anoniemxv :)

Groetjes mij @Anoniemxv 


Heeft iemand een andere naam voor mij? Ik wil het eens een keer veranderen?

Groetjes Anoniemxv


Hoi @Anoniemxv 

Is een wolf je lievelingsdier?

Dan kun je misschien Wolfie, Wolfje of misschien Wolverine gebruiken? Het zal dan al matchen met je profielfoto.

Wolf is trouwens al in gebruik.

Liefs.

@Wolkje 


@Wolkje ,

De wolf is idd mijn lievelings dier ja. Misschien ga ik daar wel iets mee doen

Groetjes mij Anoniemxv


Misschien iets waar je interesses liggen? Wat je leuk vindt om te doen? Of gewoon lekker iets randoms?  het idee van @Wolkje vind ik ook erg leuk!


Hoi, qua wolven, als de naam "wolf" niet kan zou je ook een van de (wolven of andere) namen uit het Jungle Book kunnen kiezen. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Het_jungleboek

Bij de personages staan wel wat namen. Of de Latijnse naam voor wolf ofzo 😉 of misschien kan Wolf met je geboortejaar wel etc etc 

Je bedenkt vast iets moois! 

Groetjes liefs Tartan X 


Heeyy!!

Een goede gebruikers naam kiezen is zeker moeilijk ja, maar ook echt heel leuk vind ik altijd. 
Je kunt bijvoorbeeld denken aan een karakter uit een boek film of serie ofzo die je heel leuk vind en je naam daarnaar vernoemen, of de film zelf, je lievelings dier, je lievelings kleur, lievelings eten, lievelings soort weer, hobby’s, interesses of vernoemen naar een beroemd persoon kan ook nog! En als de naam al is gebruikt kan je altijd ‘_’ of cijfers gebruiken of misschien die naam in een andere taal. 😉

Heel veel succes met een leuke naam kiezen, ik weet zeker dat het heel leuk word! 

Groetjes Honing ;D 


@Tartan15 , ik heb de naam even opgezocht en waarschijnlijk ga ik die wel doen ja. Ik vind het een hele mooie naam. Verder nog heel erg bedankt voor alle tips iedereen!

Groetjes mij Anoniemxv 


Reageer