Skip to main content
Vraag

Ander forum dat niet anoniem is

  • 31 July 2023
  • 6 reacties
  • 815 Bekeken

Hoi, ik zag net een topic van @Aubien langskomen en dacht dat dit wel een goede vraag was dus bij deze. 

Weten jullie een forum waar je wel gegevens mag wisselen? Want dit is een heel leuk forum maar als je met andere mensen wilt verder praten via bv. snap kan dit niet omdat je je gegevens niet mag delen.

 

Hopelijk kunnen jullie helpen

Hoi @paboah25 ,

 

ik zie dat je nog geen antwoord hebt gekregen, excuses daarvoor. 

Bij het forum van De Kindertelefoon is het inderdaad de bedoeling dat iedereen anoniem blijft en dat er geen gegevens worden uitgewisseld. Het blijft dan ook wat lastig als we jullie naar een ander forum zouden verwijzen, want stel dat je daar dan contactgegevens uitwisselt met een onbetrouwbaar iemand dan zou dat voelen alsof wij als Kindertelefoon je daarmee in contact hebben gebracht. Dat willen we absoluut voorkomen.

Eigenlijk is er maar 1 ander forum waar De Kindertelefoon weleens naar verwijst, en dat is Jong en Out ( https://www.jongenout.nl/ ) 

Wanneer je daar wil chatten, moet je eerst jezelf identificeren. Daardoor kunnen mensen die ouder dan 18 zijn geen account aanmaken, en kan je veiliger met elkaar chatten. Hoe het werkt lees je op hun site.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon


@Aubien 


@paboah25 sorry het mag dus niet anders had ik het graag gedaan 


@Aubien mag het daarop ook niet


@paboah25 jawel


Hoi,

Dit topic wordt door De Kindertelefoon gesloten. De vraag van de topicstarter is beantwoord.
Andere mogelijkheden zijn niet toegestaan om te delen op dit forum.

Let erop dat je de naam, die je gebruikt op het forum van De Kindertelefoon, nooit gebruikt op een ander forum. Dit om, voor ieders veiligheid, jullie anonimiteit te bewaken.

 

Groetjes, Mariska 

De Kindertelefoon 

 

In verband met anonimiteit is een aantal reacties in dit topic verwijderd.