Vraag

als je je profiel foto verwijderd heb je het niet terug krijgt

  • 23 April 2024
  • 7 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Kunnen jullie iets veranderen kt? Namelijk dat als je je profiel foto verwijderd dat je een "weet je het zeker?" Optie krijgt. Want als je per ongelijk mis klikt is je profiel foto gewoon weg.

Groetjes mij @Anoniemxv 


7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Anoniemxv,

 

Wat een goed idee! Ik geef het door aan de communitymanagers.

Bedankt voor je tip!
 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +8

Ik wil niet ongeduldig zijn hoor, maar is er al iets?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemxv ,

 

de aanpassing die je voorstelt, is iets wat op het lijstje moet voor de sitebouwers. Het is niet een aanpassing die we zelf kunnen doen. Helaas kan het daardoor best even een tijdje duren voordat er antwoord is.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniemxv 

Ik heb ik denk wel een paar uur gezocht op google, maar ik kon alleen je gebruikersnaam die je nu gebruikt vinden.

Kijk maar:

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo,

 

We snappen dat het vervelend kan zijn dat je ineens je profielfoto kwijt kan zijn. Voorlopig verwachten we niet dat hier een extra waarschuwing voor ontwikkeld gaat worden. Over het algemeen hebben de meeste gebruikers hun foto ook nog wel ergens opgeslagen en kan je die vrij snel weer opnieuw plaatsen.

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +8

Heb ik ook, alleen of een gegeven moment gaat die helemaal onder in je foto's zitten

Reputatie 7
Badge +8

 ​​​​​​

Ik had per ongelijk mijn profiel foto verwijderd, dus via AI een nieuwe gemaakt :) wist niet dat die zo snel online staat

Reageer