Alles verwijderen

  • 21 February 2020
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben na 3 jaar weer terug op deze site en ik schaam me kapot. Toen ik hier vroeger vaak op mijn account BadBoy13 en oude account PuberTiener was heb ik heel veel dingen gezegt waar ik spijt van heb en die niet kloppen bijvorbeeld dat ik Biseksueel ben dat is niet zo, in die jaren was ik gewoon raar aan het denken door mijn hormonen. Ik weet dat Kindertelefoon een regel heeft dat ze geen topics en reacties verwijderen maar is er dan niet iets wat ik kan doen? Ik heb hier heel veel spijt van..


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

het klopt inderdaad dat we geen topics/reacties verwijderen, zie daarvoor regel 17:

17. Topics worden niet verwijderd.
Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:
· Het topic in strijd is met de forumregels
· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.
· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Ik heb even gekeken naar de topics die je hebt geplaatst, maar zie zo gauw geen topics staan die in strijd zijn met de forumregels en ook geen topics waarin je anonimiteit in gevaar wordt gebracht. Alleen vanwege schaamte verwijderen we geen topics. Anderen kunnen er ook nog iets aan hebben. Wat wel een optie is, is dat we je account verwijderen. Dan komt er bij al je topics/ reacties ‘Anonymous’ te staan in plaats van je gebruikersnaam.

Als je dat graag wil, dan kan je dat aangeven in dit topic: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/account-verwijderen-14650 

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Doen jullie aan uitzonderingen? 

Maak je geen zorgen, mensen komen er toch niet achter dat jij het was ;)

Heyo,

Je hoeft je geen zorgen te maken over je topics uit je verleden. Je was nog jong en je was aan het ontwikkelen en ontdekken. Dan is het normaal als je dat soort topics aanmaakt.

Wij forumleden en andere mensen kunnen vanuit die topics niet zien of herkennen wie jij bent, dus je hoeft niet bang te zijn dat mensen je herkennen.

Je kan natuurlijk altijd dit account verwijderen en een nieuwe aanmaken dan is geen enkele topic meer aan jou te linken.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer