Vraag

Alles op een rijtje


Reputatie 7
Badge +19

Beste KT wilt u alle regels nog 1 keer op een rijtje zetten?

En wie zijn er nou allemaal geband? Ik gun ze een 2e Jans maar vanwege de regels zal ik me daar niet mee bemoeien ik zal wel kijken of ik een mail kan sturen maar alleen als ik vind dat het onterecht is.


10 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Ik stuur deze vraag door naar de community manager. uiteraard weet je graag waar je aan toe bent

Ab W

@Wereld

@MCES

@TheMightySlayer

@DatMens

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

allemaal geband  Zucht 

Reputatie 7
Badge +19

@Wereld

@MCES

@TheMightySlayer

@DatMens

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

allemaal geband  Zucht 

Aiii dat is wel veel ik vind dat jammer:(

Ik stuur deze vraag door naar de community manager. uiteraard weet je graag waar je aan toe bent

Ab W

Top heel erg bedankt. En ja ik hou veel van duidelijkheid.

Wilhelmavemela

Ik stuur deze vraag door naar de community manager. uiteraard weet je graag waar je aan toe bent

Ab W

Eindelijk een keer dat zij die bericht echt had getypt . Niet steeds kopiëren en dan plakken 

Reputatie 7
Badge +9

JAA JE BENT TERUG (confetti emoji)

(verkeerde topic en misschien off topc maar ja haha)

en @Sano07 

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  is geband niet verloren

Reputatie 7
Badge +19

JAA JE BENT TERUG (confetti emoji)

(verkeerde topic en misschien off topc maar ja haha)

Ik hoop dat ik hierop mag reageren verwijder anders mijn reactie maar.

Ja ik ben terug. Jeej je mag me van het lijstje afhalen. Jeej;)

En ik heb nog een topic ik ben terug.

Wilhelmavemela

Reputatie 6
Badge +3

Hoi Allemaal,

De forumregels vinden jullie bovenaan het forum en in dit topic: 

 

Op vragen over bans van gebruikers gaan wij niet in. Gebruikers die geband zijn kunnen hier zelf bezwaar tegen maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl. Wanneer we een bezwaar ontvangen, zullen we de geblokkeerde gebruiker een reactie geven via de mail.

Groetjes,

Carolien

Reputatie 7
Badge +19

Mag je ook pleiten voor een ander?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +3

Mag je ook pleiten voor een ander?

Wilhelmavemela.

 

Hallo @wilhelmavemela ,

 

Dat is in principe niet tegen de regels, dus dat mag. Ik wil hier alleen wel een paar dingen over zeggen:

  1. Het is namelijk zo dat je er vanuit mag gaan dat wij zorgvuldig kijken naar waarschuwingen en bans
  2. Dat wij ook een officiële procedure hebben waar een gebruiker bezwaar tegen een ban of waarschuwing aan kan geven 
  3. Wij soms meer zien dan jullie omdat berichten die tegen de regels zijn al weg zijn voordat jullie die zien
  4.  Wij geen uitspraken doen over zaken die bij andere gebruikers spelen

Ik kan me voorstellen dat het soms lastig kan zijn om anderen weg te zien gaan of als er iemand een ban krijgt. Ik hoop dat je begrijpt dat het forum niet zonder regels kan en dat die regels er zijn om alles veilig te houden en overzichtelijk. Daar kijken wij serieus naar. 

 

 

Reageer