Skip to main content

Afscheid (helaas)

• May 26, 2025
  • 21 reacties
  • 485 Bekeken

Heyy allemaal, 

Net zoals  ​@tim16 moet ook ik het forum over een weekje verlaten :(. Gelukkig is er nu een forum voor volwassenen (jippie), maar toch ga ik jullie allemaal wel heel erg hard missen hoor. In het bijzonder ​@Tartan15 ​@NaamVergeten ​@MickeyMouse ​@Tover01 ​@Cantaloupe  ​@Monkeyboy08 ​@Tjempie en nog wat anderen. Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun die jullie mij hebben gegeven in de afgelopen jaren, ja, jaren. Ik ben hier al sinds 21 augustus 2021. Bijna vier jaar. Er is zoveel gebeurt en veranderd op het forum sinds die tijd, goh ik word er een beetje melancholisch van. Alle oud-forumleden wil ik ook nog even bedanken, natuurlijk.

Ik hoop dat jullie iedereen zo goed blijven helpen in de toekomst. Jullie zijn toppers!

Daarnaast verdienen de fantastische moderatoren van de Kindertelefoon ook een bedankje, voor het onderhouden van het forum en de hulp die ze bieden aan alle jongeren die in de put zitten of een dringende vraag hebben. Ook al was ik het in het verleden niet altijd met ze eens ;). 

Voor de laatste keer: dank jullie wel voor de mooie jaren!! 

Heel erg veel xx'jes, Eenmeisje004

21 reacties

• May 27, 2025

Heyy lieve ​@Eenmeisje004 ,

jammer dat je nu ook moet gaan, vond je reacties hier altijd heel lief en behulpzaam (lees al een paar jaar mee😊) en je gaat gemist worden hier, hoop dat je het op het nieuwe forum ook naar je zin gaat hebben en misschien tot over 2 jaar😉❤

Veel liefs en knuffel.❤

• May 27, 2025

Heey lieve ​@Eenmeisje004 ,

Ik had nog niet zoveel van je gelezen, maar ik wens je alle goeds voor in de toekomst. Veel plezier op het nieuwe forum.😉💖

Veel liefs en knuffel Spaceflower 💖

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 27, 2025

Hoi lieve topper! Ook van jou neem ik met wat verdrietige gevoelens afscheid! Als 1 van de eersten was je er om mij van goede raad te voorzien en moed in te spreken en je hebt mij geweldig gesteund! En niet alleen mij. Ontzettend bedankt voor alles, je wijze raad, je bemoedigingen en je eerlijke openhartigheid! Ik ga je echt missen, zeker weten zal iedereen jou missen. Houd je liefde en persoonlijkheid vast en als mede boerendochter (in mijn geval zoon)heb je een bijzonder plekje!😉 Veel liefs en voor altijd een ♥️🫂♥️

Groetjes veel liefs, Tartan

• May 27, 2025

Tja, aan alle leuke dingen komt helaas een keer een eind. Jij bedankt voor je goede bijdragen. En leuk dat je ook al op het nieuwe forum zit. Ik hoop dat het daar ook een beetje gaat lopen, het is er nu nog erg rustig. Maar ja, de site is ook nog maar een weekje online natuurlijk.

Dat melancholische heb ik ook een beetje. Ik ben hier iets minder lang dan jij maar 2,5 jaar is toch een hele tijd.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 28, 2025

Hey lieve ​@Eenmeisje004 😘 wat jammer dat jij ook gaat, maar wat vet dat je al actief bent op het nieuwe forum! Ik zag al een topic en de reacties waaronder die van ​@tim16 ! Erg leuk, zo blijf je dus bij "ons" 😍 toch is het jammer dat we je hier moeten missen. Altijd vriendelijk en behulpzaam, en met positieve energie hielp je mensen en dat is echt belangrijk en bijzonder! Ik wens je alle geweldigs en liefde en echt heel erg belangrijk voor wat je hier allemaal deed en voor wie je bent. En veel succes op het andere forum en in je leven en nogmaals bedankt!  ♥️🫂

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 28, 2025

Dag lieve ​@Eenmeisje004  het forum zal jou inbreng gaan missen hoor. Ik heb eens gekeken wat je allemaal hebt geadviseerd en hoe je kinderen hier hielp en helpt en dat is heel indrukwekkend. Van leuke boeken en recepten tot leuke vragen , of een jongen die door een straf vernederd was voor zijn crush , of mensen die vochten met verdriet over verlies, jij gaf allemaal lieve en goede adviezen. Ik zie dat als voorbeeld. Heel erg bedankt voor alles en ook fijn dat je blijft in het nieuwe forum! Veel liefs en geluk! Groetjes Tjempie xxx♥️🫂

• May 28, 2025

Heyy,

Wat een lieve reacties allemaal! Ik ga jullie ook heel erg missen. 

Hoi lieve topper! Ook van jou neem ik met wat verdrietige gevoelens afscheid! Als 1 van de eersten was je er om mij van goede raad te voorzien en moed in te spreken en je hebt mij geweldig gesteund! En niet alleen mij. Ontzettend bedankt voor alles, je wijze raad, je bemoedigingen en je eerlijke openhartigheid! Ik ga je echt missen, zeker weten zal iedereen jou missen. Houd je liefde en persoonlijkheid vast en als mede boerendochter (in mijn geval zoon)heb je een bijzonder plekje!😉 Veel liefs en voor altijd een ♥️🫂♥️

Groetjes veel liefs, Tartan

Wat ga ik jouw goede raad missen zeg! Ga vooral door met  het geven van jouw fantastische adviezen en steun aan anderen.  Wellicht zien we elkaar ooit wel bij een concert van Feuerengel of Rammstein. :)

Heey lieve ​@Eenmeisje004 ,

Ik had nog niet zoveel van je gelezen, maar ik wens je alle goeds voor in de toekomst. Veel plezier op het nieuwe forum.😉💖

Veel liefs en knuffel Spaceflower 💖

Dankjewel!! <3

Tja, aan alle leuke dingen komt helaas een keer een eind. Jij bedankt voor je goede bijdragen. En leuk dat je ook al op het nieuwe forum zit. Ik hoop dat het daar ook een beetje gaat lopen, het is er nu nog erg rustig. Maar ja, de site is ook nog maar een weekje online natuurlijk.

Dat melancholische heb ik ook een beetje. Ik ben hier iets minder lang dan jij maar 2,5 jaar is toch een hele tijd.

Ja idd, de site is echt nog vrij rustig. Raar hè, dat melancholische gevoel? Ben misschien in de loop der tijd ook wel een beetje gehecht geraakt aan het forum, ook al was ik niet altijd even actief. 

Hey lieve ​@Eenmeisje004 😘 wat jammer dat jij ook gaat, maar wat vet dat je al actief bent op het nieuwe forum! Ik zag al een topic en de reacties waaronder die van ​@tim16 ! Erg leuk, zo blijf je dus bij "ons" 😍 toch is het jammer dat we je hier moeten missen. Altijd vriendelijk en behulpzaam, en met positieve energie hielp je mensen en dat is echt belangrijk en bijzonder! Ik wens je alle geweldigs en liefde en echt heel erg belangrijk voor wat je hier allemaal deed en voor wie je bent. En veel succes op het andere forum en in je leven en nogmaals bedankt!  ♥️🫂

Liefs, Tover xxx

Ach jij bent ook zo’n lief en behulpzaam persoon. Hopelijk zie ik jou ook weer op het nieuwe forum over een paar jaar. Ik ga je missen! 

Dag lieve ​@Eenmeisje004  het forum zal jou inbreng gaan missen hoor. Ik heb eens gekeken wat je allemaal hebt geadviseerd en hoe je kinderen hier hielp en helpt en dat is heel indrukwekkend. Van leuke boeken en recepten tot leuke vragen , of een jongen die door een straf vernederd was voor zijn crush , of mensen die vochten met verdriet over verlies, jij gaf allemaal lieve en goede adviezen. Ik zie dat als voorbeeld. Heel erg bedankt voor alles en ook fijn dat je blijft in het nieuwe forum! Veel liefs en geluk! Groetjes Tjempie xxx♥️🫂

Dat is een van de aardigste dingen die iemand ooit tegen mij heeft gezegd. Maar jij bent ook al een echte topper, onderschat jezelf niet, met je super goede raad. 

xx Eenmeisje004

• May 28, 2025

Hoi lieve ​@Eenmeisje004 ,

Wat jammer dat je moet gaan, je was vooral actief voordat ik hier kwam maar je leek me altijd een super lief persoon als ik je reacties zag. ❤️ Ik wens je alle goeds. 😘

Liefs.

• June 1, 2025

Nog een dikke knuffel🤗

Liefs Zonnebloem🌻

• June 1, 2025

Heyy lieve ​@Eenmeisje004 ,

Ook van mij nog een dikke knuffel en heeeel veel liefs😘❤❤  Wens je alle goeds toe❤

• June 1, 2025

heyyy ​@Eenmeisje004 

Wat jammer dat je weggaat! Je hebt heel veel mensen geholpen hier, en hopelijk hebben wij jou kunnen helpen❤ Fijne 18e verjaardag!! (of die al geweest is of niet)🤗

Ik wens je een heel fijn leven toe, en misschien tot over een paar jaar op het nieuwe forum voor volwassenen!❤

• June 1, 2025

Ik ga je missen net als vele hoop dat we elkaar snel weer tegen komen op het andere forum (duurt nog meer dan 1,5 jaar voor mij)

• June 2, 2025

Vandaag is het je laatste dag hier (volgens mij)😭❤️ Nog een dikke knuffel en groetjes ❤️ Sorry alweer maar kon het niet laten😘

Liefs Zonnebloem 🌻

• June 2, 2025

Ja idd, de site is echt nog vrij rustig. Raar hè, dat melancholische gevoel? Ben misschien in de loop der tijd ook wel een beetje gehecht geraakt aan het forum, ook al was ik niet altijd even actief. 

@Eenmeisje004  Ja, het is een raar gevoel dat het morgen voorbij is voor ons op het forum. Even KT checken maakte toch onderdeel uit van m’n dagelijkse routine en met 4000+ posts zit er toch redelijk wat tijd in.😅 Ik zal zeker in het begin vast nog wel eens uit automatisme naar het forum gaan.  Maar goed, we gaan nog een paar jaartjes gezellig door op het nieuwe forum. 😉

• June 2, 2025

Wat jammer dat je ook moet stoppen!! Ik wens jou ook het beste en veel succes met je studie en alvast met je baan, hoop dat je het er fijn gaat hebben 😊 Ik vond je altijd heel lief en behulpzaam,  en je had vaak echt goede tips! :) ❤️  

Liefs en knuffel Jesse❤️

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

Best wel veel mensen gaan weg nu😭😭😭

• June 3, 2025

Heyy allemaal, 

nogmaals dank voor jullie lieve reacties. Ik ga jullie missen! Doei doei en tot over een (paar) jaar op het nieuwe forum. :) 

xx Eenmeisje004

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 3, 2025

♥️♥️ 😘

• June 3, 2025

Haii lieve ​@Eenmeisje004 ,

we gaan jou ook missen!!❤

Veel liefs en doei, L🤗❤

• June 3, 2025

Doei ​@Eenmeisje004

Hoop tot over een paar jaar 😉

Wolkje
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 10, 2025

Ik heb ook jou afscheid gemist, Eenmeisje004. Ik wens je heel veel succes in de toekomst!

Liefs, ​@Wolkje. ❤️