Skip to main content

Afscheid

• May 26, 2025
  • 50 reacties
  • 1079 Bekeken

Toon eerste bericht

50 reacties

• May 31, 2025

@Eenmeisje004  Yup. De mail kregen we (ik iig) op de 20ste. 3 juni is dus de laatste dag.

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi ​@tim16 

Alvast gefeliciteerd 

Ik vind het erg jammer dat je weggaat 

Ik waardeer de liefde en de steun die jij ook heb gegeven aan vele mensen op dit forum 

Mensen die even moeten lachen lentekriebels krijgen maar ook van de vele verdriet en ellende die veel van ons helaas mee moeten maken.

Ik hoop dat jou droomtoekomst waargemaakt wordt En dat je samen met je dierbaren en mensen die je omringen een leuke tijd zal hebben 

En vergeet nooit hoe lastig het soms ook is om te begrijpen 

Jij bent niet alleen er zijn altijd mensen die van je houden 

En ik zal jou en iedereen ze steun nooit vergeten 

Het beste vriend 

Het gaat je goed 

Groetjesssss

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 1, 2025

@tim16  ik hoop er op en ga er vanuit 😉♥️😘 nogmaals alle lieve wensen en we zien elkaar! ♥️♥️ Tartan 

• June 1, 2025

Ik ga je missen en als ik in 2027 18 word en naar de andere platform ga hoop ik je weer tegen te komen 

• June 2, 2025

Hoi lieve ​@tim16 ,

Ook voor jou nog een dikke knuffel en groetjes ❤️ De laatste dag nu😭❤️ Je gaat gemist worden❤️

Liefs Zonnebloem 🌻

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 2, 2025

Ik hoop je weer te ontmoeten op het nieuwe forum, als ook ik daar oud genoeg voor ben.  Tot dan!

• June 2, 2025

@Zonnebloem2010 Dank je. Ik ga alle leuke forummers ook enorm missen. 😢❤️ 

@Diana Ik hoop je daar ook te zien wanneer je 18 bent. Het nieuwe forum begint nu langzaam een beetje op gang te komen. Er zit ook al iemand op die 4 jaar geleden ook veel op het KT forum postte. 

PetjePitamientje
Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik las altijd mee en heb nu maar een account aangemaakt.  

Wat jammer lieve ​@tim16 dat je weg moet, ik vond je reacties altijd helpend en oprecht! Ik wens je veel succes met de dingen die je in de toekomst zult bereiken!

Lieve groetjes van mij 😁❤

• June 2, 2025

@tim16 Hoi lieve Tim,
Wat jammer dat je moet stoppen!! Ik keek net toevallig op het forum en moet hier toch even op reageren,  hoop dat het niet verwijderd wordt en de kt het snapt😊 Vind het heel bijzonder dat je mij nog noemt ook al ben ik zo lang weg! Dankjewel en het is wederzijds 😘 Ik vond je altijd heel lief/meelevend en behulpzaam,  maar ook heel kalm en nuchter wat ik heel fijn vond ❤️ Ik wens je het beste toe, ik hoop dat je nog lang bij je vriendje blijft (super fijn dat het nog steeds zo goed gaat, ik las net ook je topic❤️❤️) en veel succes met je studie,  ik hoop dat je een fijne baan gaat vinden 😘 

Ben een beetje laat volgens mij maar nog gefeliciteerd 😉

Liefs Jesse08❤️

PS. Dikke knuffel aan jou en ​@Tover01  , ​@Tartan15  en ​@Wolkje  . Hoop dat alles met jullie goed gaat, liefs en denk nog vaak aan jullie❤️

Ik ga nu maar weer🙃 

• June 2, 2025

@Essej Heel erg bedankt voor je lieve reactie!

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Doei lieve ​@tim16! Bedankt voor je bijdrage aan het Forum. Veel liefs van mij! 

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 3, 2025

Hi beste ​@tim16 

ik denk dat e allemaal het zelfde voelen, we gaan je missen en ik wil je graag bedanken voor de geweldige tijd die hier aan iedereen hebt gegeven

bedankt voor het helpen. ik hoop dat je leven geweldig word

-Koetje.123-

• June 3, 2025

Ben onderweg naar werk en dacht, nog snel ff forum checken 😅

@nieuwschierig_aapje ​@koetje.123 Heel erg bedankt. Blijft toch fijn om te lezen dat mijn posts gewaardeerd werden.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 3, 2025

Tot op het nieuwe forum ​@tim16 !

Groetjes Lupus 

• June 3, 2025

Haii lieve ​@tim16 ,

nog een laatste knuffel en heeeeel veel liefs🤗 We gaan je missen!❤

Liefs, L❤ 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 3, 2025

Toch voelt het vreemd, nu jij weg is…

Groetjes Lupus 

• June 3, 2025

Haii,

het voelt toch raar om nu Anonymous te zien bij de berichtjes van ​@tim16 😥❤ Ik besef het eigenlijk nu pas en voelt ook wel verdrietig dat @tim16 en ​@Eenmeisje004 niet meer op het forum zijn :((

Veel liefs❤

• June 3, 2025

Heey

Idd ​@Lupus en ​@Cantaloupe het voelt heel raar en verdrietig 😓💔.

Liefs Spaceflower 💖

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 3, 2025

Voelt heel raar inderdaad.. Zou hij deze berichten nog lezen denken jullie? 

Liefs Silence 

• June 4, 2025

Heyy lieve ​@Silence ,

ik weet het niet goed, twijfel wel een beetje door wat @tim16 op in je bol schrijft maar misschien heeft hij de berichtjes in dit topic nog wel gelezen 🙂❤

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

Heyyy @Tim16,

Oef ik ben een tijd niet hier geweest.. Zo lang niet dat ik het afscheid van jou heb gemist. Daar baal ik wel enorm van zeg😕

Nou ja ik kan heel veel zeggen, maar het enige wat er echt toe doet is dat ik je echt enorm wil bedanken. Je hebt mij en heel veel andere mensen hier zoveel geholpen met al je goeie, steunende en altijd fijne en liefdevolle reacties. Je bent echt een held hier op het forum en ik en wij allemaal zullen je nooit vergeten. Enorm bedankt voor alles en ik wens je al het beste toe voor de toekomst. Het ga je goed Tim!💗

Veel liefs, ItsJustMe <3

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

Bedankt en tot ziens je had leuke en interessante topics  waar we zeker iets aan hebben 

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 9, 2025

Hoi lieve @tim16

Ik kom hier net zoals ​@ItsJustMe niet zo vaak meer, en daardoor heb ook ik je afscheid gemist. 

Ik wil je ook heel erg bedanken voor alle lieve en mooie berichten. Ik hoop dat je nog een heel mooi leven tegemoet gaat! Dat is je heel erg gegund. Ik hoop dat jij en je vriend nog lang samen blijven. Dat is jullie gegund! Ik zie jou, met je goede tips ook een hele goede docent Engels worden! Ik denk dat jij je leerlingen heel wat goeds bij zou kunnen brengen.

Eén ding weet ik zeker, ik ga je niet vergeten! 

Heel veel liefs van Wolkje❤️❤️❤️

• September 19, 2025

Ik zit ongeveer 1 maand op het forum, al zoveel van je gelezen! Je bent een deel van het forum en ookal ken ik je niet, ik zal je niet vergeten!

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Ik vroeg me af waar hij was maar hij is dus weg, jammer.