Skip to main content

Afscheid

• May 26, 2025
  • 50 reacties
  • 1079 Bekeken

Hey allemaal,

over een weekje (3 juni om precies te zijn) is het eindelijk zover en zit mijn tijd op dit forum er echt op. Ik post dit topic nu alvast omdat ik het 100% ga vergeten als ik er tot het laatste moment mee wacht.😂 

Ik ben actief geweest op het forum sinds 9 november 2022 (de tijd gaat echt snel) en ik kan alleen maar zeggen dat ik een ontzettend leuke en leerzame tijd hier heb gehad. Hoe mensen oprecht elkaar proberen te helpen is heel fijn om te zien. En natuurlijk heb ik regelmatig dubbel gelegen om de soms zeer hilarische/creatieve topics.😂  Ik heb ook zeker veel geleerd. Vooral dat labels er niet toe doen en dat je altijd jezelf moet zijn. Ik had gewild dat ik dit forum eerder had ontdekt. 13/14-jarige ik had deze plek goed kunnen gebruiken.

Ik ga de leuke mensen enorm missen. Er zijn er teveel om op te noemen maar toch wil ik (zonder iemand tekort te doen natuurlijk) er een paar noemen:  ​@Tartan15 ​@Tover01 ​@MickeyMouse ​@jaivy ​@ItsJustMe ​@Lupus ​@Cantaloupe ​@ItzJustin ​@Monkeyboy08 ​@benebird ​@Eenmeisje004 @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ​@Wolkje ​@Salam  En alle lieve mensen die inmiddels niet meer op het forum zitten zoals @tiktak @jesse08 @Askygirl @sjammetje

Ook een hele grote “Thank You!” naar alle mods die dit forum draaiende houden. Het is vast niet altijd even makkelijk (en wij zijn dat ook niet altijd😉🙈). Mijn complimenten naar jullie!

Ik zit trouwens ook op het nieuwe In Je Bol-forum als ‘Timmy’ (zelfde profielfoto en handtekening dus makkelijk te herkennen😅). Wie weet zie ik sommige van jullie daar nog een keer in de toekomst.

❤️ naar jullie allemaal!

Groetjes,

@tim16 

50 reacties

• May 26, 2025

Heyy lieve ​@tim16 ,

jammer dat je weg moet gaan, ik zal je missen ❤️❤️

Fijn dat er nu wel een nieuw forum is en je dan toch een soort van blijft 😊❤️❤️ Ik wens je het beste toe en een dikke knuffel, misschien tot over 2 jaar weer😉❤️ 

Veel liefs van mij❤️

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 26, 2025

Beste lieve ​@tim16 ! Het voelt verdrietig en ik (wij allemaal) zal je enorm missen op dit forum. Al was ik wat minder actief, ik volgde regelmatig de posts en jouw reacties staken er altijd boven uit, goed, to the point en altijd respectvol. Bovendien merkte en weet ik dat je een heel fijne warme lieve persoon bent. Gelukkig blijf je actief op het nieuwe platform en reken maar dat ik je daar volg! 😉Ik denk, weet zeker dat ik namens iedereen hier spreek als ik je alle liefs en goeds toe wens, en ontzettend veel dank aan jou uitspreek voor je fijne en zinvolle bijdragen hier! Veel liefs en geluk en zeker weten over ongeveer 2 jaar kom ik je vergezellen! ♥️ 

Groetjes en super veel liefs, Tartan 😘♥️♥️

P.S. wie weet lopen we elkaar "per ongeluk" tegen het lijf bij een cool concert bv van Feuerengel hihi 😉

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 26, 2025

Hey super lieve fijne ​@tim16  ik vind het heel heel jammer dat je gaat maar ook weer super fijn dat je blijft! Op het nieuwe forum. Dus we blijven jouw geweldige reacties zien! 😍 Daar ben ik blij om! Kortom ik zal je missen maar ik blijf je volgen! Ontzettend bedankt voor alles wat je hebt gedaan hier en tot ziens aan de "overkant" 😉😘😘😘 love you! 

Liefs Tover xxxxxxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 26, 2025

Hoi, ik ga je missen.  Je humor, je wijsheid, de manier waarop je moeilijke dingen helder uitlegt.  Dank voor alles, je tilt dit forum echt op een hoger niveau.

• May 26, 2025

Hiii ​@tim16 

wat jammer dat je gaat, we gaan je missen!!😕 Ik hoop dat je je plek vindt bij het In je bol forum❤

Nog een fijne 18e verjaardag gewenst! (wanneer die ook is/was) echt een mijlpaal😘 

Heel veel succes met het leven en ik zie je over een paar jaar weer❤🤗

Nogmaals, we gaan je enorm missen! Groetjes ​@eendje 

• May 26, 2025

Heey lieve ​@tim16 ,

Jammer dat je moet gaan hier, je zal gemist worden. 💖 Fijn dat je wel op het nieuwe forum zit. Ik wens je veel succes met alles wat je in de toekomst te wachten staat.  😉💖 

Heel veel liefs en dikke knuffel Spaceflower 💖

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 26, 2025

Hey ​@tim16 ,

Jammer dat je weg moet, maar gelukkig heb je nog het andere forum dat net op tijd kwam! Ik hoop je over 5 jaar nog eens te zien ;). Je zal gemist worden!

Groetjes Lupus

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • May 26, 2025

Hey ​@tim16 , 

Jammer dat je weg moet maar he wie weet komen we je nog eens tegen op het andere forum. 

Je gaat gemist worden! 

Liefs Silence 

• May 26, 2025

Heyy heyy ​@tim16,

Allereerst, jammer dat je gaat, natuurlijk. Oh potverdikkie, 3 juni al. Kijk er echt niet naar uit… Oh en nog bedankt voor de reminder dat ik ook nog een afscheidstopic moet maken. Gelukkig verhuizen we allebei naar het nieuwe forum. :)

xx Eenmeisje004

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 27, 2025

Hoiii ​@tim16 !!

Wat jammer dat je al weg moet 😔 Ik en ik denk al de anderen ook gaan je super hard missen en misschien tot over 4.5 jaar op het nieuwe forum 😉. ik denk dat ik dit in naam van iedereen hier mag zeggen: WE LOVE YOU !!!

hopelijk tot snel op het nieuwe forum en gelukkige verjaardag! Maak er een mooie dag van en denk dan ook nog eens aan ons zodat we er toch virtueel bij zijn!😀

bye bye hope to see u soon!

veel liefs! Anymoymous

ItzJustin
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • May 27, 2025

Hey ​@tim16 

Super jammer dat je weg (moet) gaan, maar helaas hoort dat bij de Kindertelefoon natuurlijk!
Echt super erg bedankt voor al je hulp op het forum en dat je op een nuchtere maar aan de andere kant ook op een soort grappige manier mensen hielp en vaak ook bij je eigen standpunt bleef (tenminste wat mij is opgevallen). Ook erg bedankt met het helpen van mij, natuurlijk heb ik vorig jaar een best zwaar jaar gehad, en ik ben zo dankbaar dat je telkens mij hielp, en ook heel vaak als eerste reactie zelfs!! We zullen je heel erg missen maar ik zal je in ieder geval tot ik van dit forum af ga niet vergeten, en ik denk anderen ook niet!

Ik zal zeker af en toe een kijkje nemen op dat nieuwe forum waar je nu naar toe gaat, en wens je voor de rest al het beste toe voor in de toekomst!!😉

Lieveeee groeteennn,

ItzJustin

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 27, 2025

Hey ​@tim16 ,

Ga je je account laten verwijderen of laat je het houden? Je kan blijkbaar je account laten houden, alleen dat je niet meer kan posten. Ik hoop het wel, dat we nog steeds je zeer waardevolle reacties kunnen zien!

Groetjes Lupus 

• May 27, 2025

Jeetje, wat een lieve berichten. Ben er een beetje stil van. Echt heel erg bedankt allemaal. Ook namens m’n vriendje. Heb ‘m dit topic laten lezen en hij was er net zo stil van als ik. ❤️

en zeker weten over ongeveer 2 jaar kom ik je vergezellen! ♥️

P.S. wie weet lopen we elkaar "per ongeluk" tegen het lijf bij een cool concert bv van Feuerengel hihi 😉

@Tartan15 ik kijk nu al uit naar over 2 jaar.  En als ik in de winter bij -10 iemand bij een concert met een korte broek zie weet ik genoeg, haha.

Dank voor alles, je tilt dit forum echt op een hoger niveau.

@Diana Dat is te veel eer. Maar heel erg bedankt.

@ItzJustin Graag gedaan hoor. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. 

@Lupus Volgens mij kun je alleen je accountnaam reserveren zodat een ander niet een account kan maken met die naam. Ik dacht eerst dat dat wat jij zegt ook mogelijk was maar blijkbaar is dat niet zo. Wel jammer eigenlijk, maar ja, het is niet anders. Technisch kan dat natuurlijk wel, gewoon door het account een ban te geven zodat je niet meer in kan loggen, maar er zal wel een reden voor zijn waarom ze dat niet doen.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 28, 2025

@tim16 ,

Jammer! Het zou leuk geweest zijn om je reacties te kunnen blijven zien

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 28, 2025

Hoi, dag lieve ​@tim16 , je bent een lieve en hulpvolle jongen. En het is fijn dat je blijft in het nieuwe forum. Mensen kunnen een voorbeeld aan jou nemen. Heel erg bedankt voor wat je hier hebt gedaan. En tot ziens en ik wens jou en je vriend alles wat lief en goed is! ♥️🫂

Groetjes ik ga je missen. Tjempie xxxx

• May 28, 2025

@Lupus Ja, ergens is het jammer dat dat niet mogelijk is. Heeft met privacywetgeving te maken denk ik. Natuurlijk blijven mijn reacties nog wel een hele tijd staan maar dan als de bekende ‘Anonymous’.

Nog een tip voor mensen die weggaan en hun topics willen bewaren: in de meeste browsers kun je webpagina’s opslaan als pdf bestand. Dit gaat meestal via de optie ‘printen’ (in Firefox wel iig). Ipv de printer kies je dan als doel ‘Save to pdf’.  Je kan natuurlijk ook de links naar je topics bewaren maar bedenk wel dat topics waar meer dan 6 jaar niet op is gereageerd uiteindelijk verwijderd worden. Voor bewaren op de lange termijn is opslaan dus beter.  Ik heb mijn topics over m’n vriendje op die manier bewaard.

@Tjempie Heel erg bedankt. Ik wens jou ook alle goeds. 🫂

• May 28, 2025

Hoi lieve ​@tim16 ,

Wat jammer dat je moet gaan, je bent een hele lieve jongen en gaat gemist worden hier. ❤️  Wens je alle goeds toe. 😘 

Liefs. ❤️

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 29, 2025

Hey ​@tim16,

Heel vaak waren je reacties en soms topics best wel behulpzaam.

Ik zit al ongeveer 3 maanden op dit platform maar heb net pas een account aangemaakt.

Jammer dat we jouw reacties niet meer kunnen zien.

Je zal gemist worden, wou dat het langer kon❤️

(Ben in spelling and grammatica slecht dus let daar A.u.b.  niet op.)

Daggg.

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • May 30, 2025

Ik lees het nu pas, maar ga je wel missen hoor, ik heb verder niet zoveel te zeggen eigenlijk, maar zal je zeker niet vergeten.

Gr Smokey

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 31, 2025

Nog 1 groetje ♥️ voor jou lieve ​@tim16 !! Tot ziens en echt alle lieve wensen ♥️😘

Liefs, Tover xxxx

• May 31, 2025

Bedankt ​@Tover01  Nog 2 dagen en dan is het echt voorbij. Voelt wel raar. 

• May 31, 2025

Hoi lieve ​@tim16 ,

Van mij ook nog een dikke knuffel 🤗

Liefs Zonnebloem. 🌻

• May 31, 2025

Haii lieve ​@tim16 ,

ah ja dat kan ik me wel voorstellen en logisch ook, besef zelf eigenlijk ook nog niet dat je straks weg bent :(( 

Veel liefs en hele dikke knuffel, ga je missen!!!❤

L❤

• May 31, 2025

Hooi ​@tim16 

Ook nog van mij een dikke knuffel ❤️

Groetjes badeend 🦆

• May 31, 2025

Bedankt ​@Tover01  Nog 2 dagen en dan is het echt voorbij. Voelt wel raar. 

NOG MAAR TWEE DAGEN??? 
Zucht. Konden we maar langer blijven :(. 

xx Eenmeisje004