Skip to main content
Sticky

Account verwijderen

• March 14, 2024
  • 512 reacties
  • 5194 Bekeken

Toon eerste bericht

512 reacties

• October 19, 2025

ik wil graag mijn account verwijderen

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • October 19, 2025

Hoi,

Jouw account is door  ons verwijderd. Je kunt altijd weer terugkomen op het forum.

Groetjes, Mariska

• October 29, 2025

Hallo, ik zou graag mijn acvount verwijderen. Dankuwel!

• November 3, 2025

Hoi, ik wil graag dat mijn account verwijderd word. 

Alvast bedankt!

:)

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • November 3, 2025

Hoi,

Jouw account is nu verwijderd.

groetjes, Mariska 

• November 3, 2025

Kunnen jullie mijn account ook verwijderen 

• November 4, 2025

Ik zou graag mijn account laten verwijderen 

Ik kwam op het KT forum om te vragen, te helpen of dingen op te lossen, maar het is verzand in een praathuis over seks, verzonnen dingen en slechte moderatie 

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • November 4, 2025

Hoi,

Jullie accounts zijn nu verwijderd.

@AnAnIEm, jammer dat je op dit forum niet vond wat je zocht.

groetjes, Fem

• November 8, 2025

Dag, met heel veel verdriet kies  ik ervoor mijn account op te zeggen. Ik wou gewoon weten hoe mensen denken die ik niet zo goed ken en die ik probeer te begrijpen. Mijn eigen topic was bedoeld als vraag om begrip en ook als vraag om jullie te kunnen begrijpen en als "ouderwets" opgevoed kind de wereld wat beter te leren kennen. Om te lezen en leren hoe mensen anders zijn. En ikzelf. Het kan helaas niet, het spijt me dat ik zo ben en dat ik dat zo verkeerd uitdraag. Ik heb het nooit slecht bedoelt. Ik hoop op zegen voor iedereen. 

Heel verdrietige groetjes ♥️

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • November 8, 2025

Hoi,

ik zal je account verwijderen zoals gevraagd. Maar weet dat je altijd weer terug kan komen! Ik denk dat dit allemaal een misverstand is, maar omdat je blijkbaar onze mails niet ontvangt kunnen we het ook niet verder uitleggen. Natuurlijk ben je van harte welkom om op dit forum mee te doen en ik hoop echt dat je terugkomt.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 8, 2025

@Marieke Ahw wat jammer! Kunt u het niet aanhouden als het een misverstand is? En ​@nononsensgirl  wacht dan even een dagje en koel even af, dan kom je weer terug, je bent juist zo welkom!  Niet weggaan, je bijdragen zijn juist interessant en ook liefdevol bijvoorbeeld bij ​@Timmer  zijn topic! Jouw reactie daar is echt zo warm en lief! Wacht nog even! 

Groetjes liefs Tartan ♥️

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • November 8, 2025

Hoi ​@Tartan16 ,

ik ben het volledig met je eens ☹️

Helaas zal ik de vraag van een forumgebruiker moeten respecteren als die het account wil laten verwijderen, dus moest ik dat wel doen. Ik hoop echt dat ze terug komt met een nieuw account en dan met een mailadres wat wel werkt, zodat we makkelijker dingen kunnen uitleggen.

Groetjes, Marieke

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 8, 2025

@nononsensegirl awhhh ik weet niet waar dit over gaat maar ik hoop dat je terugkomt!! 😓

Veel liefs xxx Yusa 😘

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 8, 2025

@Yusa Ging over een topic van haar dat niet geplaatst kon worden of zo en daar is een misverstand over ontstaan blijkbaar. Jammer dat ze weg is.

• November 15, 2025

Hoi beste Kindertelefoon ik wil wel graag mijn account verwijderen want ik voel me er toch niet helemaal fijn bij

Groetjes anoniempje:3

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • November 15, 2025

Hi,

Jouw account is verwijderd!

Fijne dag nog!

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon

• November 16, 2025

Kan je mijn acount verwijderen 

Ik krijg toch geen antwoorden die ik zoek             want niemand leest de topics (behalve seksuele)          

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 16, 2025

Kan je mijn acount verwijderen 

Ik krijg toch geen antwoorden die ik zoek             want niemand leest de topics (behalve seksuele)          

Hey, dit vind ik jammer om te lezen. Een paar kinderen hier proberen echt zo veel mogelijk (niet seks) topics te beantwoorden en ik vind dit jammer. Het spijt me dat we jou blijkbaar niet hebben geholpen of geantwoord. Probeer het alsjeblieft nog eens weer want iedereen heeft recht op steun en advies! 

Liefs, Tover xxxx

• November 20, 2025

Mijn account verwijderen graag, dank.

• November 20, 2025

Hii,  
Ik wil graag mijn account verwijderen. Kunt u dat voor mij doen? 

gedaan

• November 25, 2025

Ik wil m’n account verwijderen graag 

merelm
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • November 26, 2025

Hi, 

Je account is verwijderd! 

Groetjes Merel, De Kindertelefoon

• November 30, 2025

Wilt u mijn avcount verwijderen svp?

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • December 1, 2025

Hoi,

Jouw account is nu door ons verwijderd. Je kunt altijd terugkomen op ons forum, als je dat later weer wilt.

Groetjes, Mariska 

• December 3, 2025

ik wil graag mijn account verwijderen :)