Skip to main content

Wil je je account verwijderen? Geef dat dan aan in dit topic. Een moderator van De Kindertelefoon verwijdert dan jouw account.

Je reacties op het forum blijven staan nadat je account verwijderd is, omdat deze ook leerzaam kunnen zijn voor andere forumgebruikers.

 

Wat gebeurt er als je je account laat verwijderen?

  • Je kunt niet meer inloggen op het forum.
  • Alle accountgegevens die De Kindertelefoon van jou heeft worden verwijderd. (emailadres, geboortedatum, geslacht, IP-adres).
  • Je gebruikersnaam wordt verwijderd.
  • Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten.
  • Je berichten blijven online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.

Let op: als je je account laat verwijderen, dan kunnen we dit niet meer ongedaan maken.

Hoi,

Je account is verwijderd.

Groetjes, Karin

De Kindertelefoon


Hey!

Ik wil graag mijn account verwijderen. Kunnen mijn topics hiermee ook verwijderd worden?


Hoi  

 

Je account is verwijderd,

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Wanneer je je account verwijderd blijven je berichten online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.

 

 

Groeten, Yasmin de Kindertelefoon


Ik wil mijn account verwijderen. :)

 

 

 

 

 Bedankt


Hoi,

 

Je account is verwijderd.

 

Groetjes,

Anna (De Kindertelefoon)


Reageer