Skip to main content
Sticky

Account verwijderen


Wil je je account verwijderen? Geef dat dan aan in dit topic. Een moderator van De Kindertelefoon verwijdert dan jouw account.

Je reacties op het forum blijven staan nadat je account verwijderd is, omdat deze ook leerzaam kunnen zijn voor andere forumgebruikers.

 

Wat gebeurt er als je je account laat verwijderen?

  • Je kunt niet meer inloggen op het forum.
  • Alle accountgegevens die De Kindertelefoon van jou heeft worden verwijderd. (emailadres, geboortedatum, geslacht, IP-adres).
  • Je gebruikersnaam wordt verwijderd.
  • Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten.
  • Je berichten blijven online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.

Let op: als je je account laat verwijderen, dan kunnen we dit niet meer ongedaan maken.

Ik wil mijn account ook verwijderen 

Alvast bedankt


Hoi, 

We hebben je account verwijderd. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon


Hey, ik wil ook mijn account verwijderen, bedankt! Krijg ik verder nog een mail daarover als het gelukt is of niet? 


Hoi, 

We hebben je account verwijderd. Het verwijderen van het account is dus gelukt en je zult hier verder geen mail meer over ontvangen. 

 

Groetjes, 

Laura van De Kindertelefoon 


Hoi Kindertelefoon,

Ik wil graag mijn account en topics willen laten verwijderen.

Dankjewel alvast


Hoi,

 

Zoals gevraagd is je account verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

 

Groetjes, Babs van de Kindertelefoon


Hoi kindertelefoon

 

ik zou graag mijn account willen verwijderen.

ik heb het gevoel dat ik in herhaling val en dat steeds dezelfde topics langs komen, dus dan is het een mooi moment om er mee te stoppen. Jullie hebben een mooi forum en ik heb er veel uitgehaald en aan gehad.

Keep up the good work


Hoi,

 

Wat een lief bericht. Jij bedankt voor alle reacties die je hebt geplaatst! Ik heb je account verwijderd :) 

Fijne dag verder. 

 

Groetjes Kim (De Kindertelefoon) 

 


ik wil graag mijn account verwijderen.

 


Hoi,

Dat is nu gebeurd.

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon


hi kan mijn account verwijderd worden?


Hoi,

Je account is op je verzoek verwijderd.

Groetjes,

Karin, De Kindertelefoon


Reageer