Beantwoord

account verwijderen

  • 11 December 2018
  • 12 reacties
  • 937 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo kindertelefoon
zouden jullie het account @m010 kunnen verwijderen? Het is mijn account alleen ik ben mijn wachtwoord vergeten
icon

Beste antwoord door Sanne_R 11 December 2018, 22:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

12 reacties

hi,
ik hoop dat je ook weet dat je een knop met wachtwoord vergeten heb, dan kan je je wachtwoord weer opnieuw instellen en heb je geen nieuw account nodig(scheelt weer een email)
Daar is het nu een beetje te laat voor vrees ik @Ronald2001 😂
Maar die knop is inderdaad wel handig 🙃
Op deze manier kan het natuurlijk ook.
@Pin ik weet het, maar beter laat dan nooit?
misschien vergeet zij het nog een keer of iemand anders en dan kunnen ze dit misschien zien😅
Zeker zeker, een nuttige reactie hoor! Enkel te laat in dit specifieke geval 🙃 Ik vond het bericht daarom een beetje komisch in deze context.
haha ty.... maar je hebt gelijk hoor
@Pin en @Ronald2001 ik weet dat er een knop staat met wachtwoord vergeten alleen ik heb dit account al gebruikt en ik heb zeg maar een nep email gedaan op het m010 acc van mij omdat ik dacht dat mensen (die op mn telefoon zitten) dit ook zouden zien en dat wou ik niet. maar toch bedankt
Badge +1
Beste girl010,

Wil je dat je account verwijderd wordt? Plaats dan hier een berichtje: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/account-verwijderen-14650
Dan kan het direct verwijderd worden.

Groetjes Sanne
De Kindertelefoon
@Sanne_R ik denk dat het verkeerde account is verwijderd... aangezien @m010 nog bestaat maar deze niet meer....
Badge +1
Beste Ronald2001,

Dat klopt, verkeerd gelezen. Wat stom.
Hopelijk vindt de forumgebruiker het forum weer terug met een nieuw account.

Groetjes Sanne
De Kindertelefoon

Zou mijn account verwijderd kunnen worden? Hij is voor de grap aangemaakt en ik wist er niks van.

Ik wil mijne ook verwijderen @Sanne_R 

Reputatie 6
Badge +5

Beste @Sanne_R ,

Wil je dat je account verwijderd wordt? Plaats dan hier een berichtje: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/account-verwijderen-14650
Dan kan het verwijderd worden.

Dit topic wordt nu gesloten zodat deze vragen in het juiste topic worden geplaatst.

Groetjes,

Renske
De Kindertelefoon