Vraag

aan de Kindertelefoon

  • 22 April 2020
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Kindertelefoon, het forum is super goed, maar ik heb nu al 4 chats gezien waar mensen contacten willen uitwisselen ook van “Jongenvan13” ik kan de berichten niet rapporteren, want het rapporteren knopje zit door het knopje van de antwoorden. Want als ik op rapporteren wil klikken klik ik op: oudste antwoorden eerst fix dit ajb


4 reacties

Hallo Maks3.8 :)

Het is inderdaad heel onhandig maar je moet gewoon je muisknop aan de uiterste uitzijde van de rapporteerknop zetten en dan klikken. Ik zou het ook liever zien dat De Kindertelefoon dat aanpast want het is niet bepaald handig en kan ook ontmoedigen om te gaan rapporteren waardoor er meer reacties komen die de regels verbreken.

-TheMightySlayer <3

ik denk dat het knopje daar zit omdat je op mobiel/tablet zit, op de laptop heb ik er helemaal geen last van.

bij mij staat hij vrij “los” van de andere dingen

Reputatie 4
Badge +3

Ja ik zit op mijn Telefoon, dus het kan zeker daar aan liggen, maar alsnog. Ik moet niet mijn laptop willen pakken omdat 1 iemand niet de forumregels heeft bekeken

Reputatie 6
Badge +3

@Maks3.8 

Goed dat je dit aangeeft. Ik neem dit mee naar de bouwers van het forum en vraag of ze dit beter mogelijk kunnen maken op de mobiele versie. Ik kan niets garanderen, maar we gaan het vragen.

Groetjes,

Carolien

Reageer