Skip to main content
Vraag

46k topics! ๐Ÿ”ฅ

• August 6, 2025
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Wow... 46k topics! Dat is echt veel! Hoe lang bestaat het forum eigenlijk al?

Anyway, mijn grote complimenten naar het hele KT moderatie team en de bedenkers van dit platform. Ik denk dat ik gerust kan zeggen dat het vele kinderen heeft geholpen en sommige levens misschien zelfs wel heeft gered. Ik heb er in ieder geval heel veel aan en ben blij dat ik hier mag/kan zijn. Dit is een safe space, waar niks te gek isย en er echt naar je word geluisterd ipv weg gewuifd zoals veel volwassenen dat vaak doen. โ€œJe bent pas een kind, dus zal er wel geen verstand van hebbenโ€ฆโ€ Dat krijg ik zo vaak te horen. Echt vermoeiend. Daarom is het extra fijn dat er een plek is waar je wel gewoon je zelf kan zijn. Ga zo door KT!

xx liefs Wolfย ๐Ÿบ

ย 

5 reacties

• August 7, 2025

Geen idee hoelang het forum bestaat denk minstens 10 jaar

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoi hoi, ik ben er zelf ook heel blij mee! Ik kwam hier eerst voor de seks vragenlijsten ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…, maar nu sla ik ze over. Heel af en toe doe ik ze als ze creatief zijn ;).ย 

Ik had het nog even opgezocht, volgens Wikipedia bestaat het forum al sinds 2012!

Groetjes Lupus

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 8, 2025

Dat is al best lang dat dit forum bestaat.

En zoveel forums is ook veel hahaย 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 8, 2025

โ€‹@Lupusย  Wow, dat is al echt heeeeel lang. En ik herken je. Ik vind die seks vragenlijisten op een gegeven moment allemaal op mekaar lijken.

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • August 8, 2025

Hoi โ€‹@Wolfย ,

ย 

wat leuk dat het je opgevallen was dat er 46.000 topics waren! En heel erg bedankt voor je complimenten. Fijn dat het forum jou helpt!

Het KT forum is gestart in oktober 2011, dat is dus inderdaad al een hele tijd geleden en we hopen dat we nog lang mogen bestaan. In dit topic :ย Forum Start Datum | Kindertelefoon Communityย is de start van het forum al eens besproken, misschien vind je dat ook wel interessant om door te lezen.

ย 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon