Vraag

2/3 korte vragies wat moet ik doen?

  • 28 January 2021
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heejj 2 korte vragie’s namens mij :))

Jongen of meisje?

Ooit een crush gehad op iemand van de kindertelefoon?

Liefs x

PS nu bedenk ik me toch dat het handiger is om het gewoon te zeggen miss: de tweede vraag kan ik ja beantwoorden help ik heb een crush:disappointed:.  Echt zo naar en vooral heel raar. Ik ken hem niet eens, hij voelt niet hetzelfde voor mij, ik weet niet hoe hij eruit ziet en nog veel meer dingen en redenen waarom dit raar is. Wat moet ik doen? gewoon wachten (totdat het over gaat) ?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Vraag 1: jongen

Vraag 2: nee

Wat betreft jouw antwoord op vraag 2. Bedoel je iemand van het forum of een vrijwilliger van De Kindertelefoon? En ben je echt verliefd of denk je gewoon: “oh die klinkt leuk”. Ik denk alleen helaas dat het bij een crush gaat blijven in verband met anonimiteit en mogelijk het leeftijdsverschil. 

Reputatie 3
Badge +2

Heey @jaivy,

Thanks voor je antwoord!! het is een jongen op het forum dus geen vrijwilliger, hij maakt mij gewoon enthausiast en blij :))

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quote verwijderd-

Heey,

Nouja het is een positief iets dat hij jou enthousiast en blij maakt! Maarja het is wel lastig aangezien jullie elkaar niet kennen en elkaar waarschijnlijk ook niet gaan leren kennen (buiten het forum iig).

Reputatie 3
Badge +2

@jaivy Haaaii, nog even een vraagje:

is het raar dat hij 16 is en ik 13 ben is dat een groot verschil vind je?

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quote verwijderd-

Persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Maarjaa je kan er helaas niks mee.

Reageer