Vraag

Zweet oksels

  • 19 March 2019
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik heb last van zweetoksels niet dat het stink maar wel dat wel grote plekken onder komen wat kan ik hier aan doen ik weet dat je er ook aan kan worden geopereerd


groeten Nick

5 reacties

Hey!

Nou, ik denk niet dat er een operatie is voor zweetoksels?
Je kunt je best voldoende douchen, en af en toe deodorant spuiten. Uiteraard kun je best ook geen te warme kleren dragen.

Een tip die ik ergens heb gehoord - neem niet van mij aan dat het ook praktisch is- is dat je inlegkruisjes (voor maandstonden) aan de binnenkant van je t-shirt kunt plakken, op de plaats van je oksel, dan zou je die plekken minder zien.

Ik snap dat je het erg vervelend vindt, maar dat hoort nu eenmaal bij de puberteit, en je zal daar zeker niet de enige in zijn.

Groetjes
Lot
Goede tip en met een operratie bedoel ik aan je zweetklieren
Hallo, Nick,

Ik snap dat dit heel erg vervelend is. Maar een operatie is wel wat heftig. Een van de dingen die je kan doen is deo. En dan bedoel ik de anti-transparant, ofterwijl anti-zweet.

Wanneer krijg je deze zweet plekken ?
Hallo, Nick,

Ik snap dat dit heel erg vervelend is. Maar een operatie is wel wat heftig. Een van de dingen die je kan doen is deo. En dan bedoel ik de anti-transparant, ofterwijl anti-zweet.

Wanneer krijg je deze zweet plekken ?

Oksels ookal beweeg ik niet zweet ik toch
Ik denk dat je er niet veel aan kan doen behalve gewoon vaak douchen deo . Het hoort bij de puberteit ik zou het nu niet overwegen om te doen ik zou het pas later doen als je er nogsteeds last van hebt en je oksels scheren misschien

Reageer