Vraag

Zijn hier mensen met migraine?

  • 25 February 2024
  • 18 reacties
  • 189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii

Ik heb zelf veel migraine en dat is niet echt fijn. Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die migraine hebben of kennen jullie misschien iemand met migraine?

Groetjesss :)


18 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Anon_iem ,

Ik heb zelf geen migraine, maar volgens mij @Eenmeisje004 wel.

Misschien kan zij hier reageren:)

Bedankt voor je reactie @Jesse08 fijn dat jij geen last hebt van migraine🙂

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ItsJustMe 

Ik heb het maar 2x eerder gehad wat al een behoorlijke tijd geleden is. Was behoorlijk vervelend en de pijn was echt k*t maar gelukkig heb ik er geen last van, de oorzaak was onbekend maar misschien slecht zicht.

@ItzJustin bedankt voor je reactie! Gelukkig heb je er nu geen last meer van. Ik heb er nog steeds bijna iedere week last van maar ken eigenlijk niemand anders die ook migraine heeft. Ik heb ook slecht zicht waardoor ik sneller moe ben dus ik denk dat het daar wel door kan komen maar gelukkig is het bij jou nu over🙂 

Reputatie 7
Badge +5

@ItsJustMe , Misschien moet je dan een bril of lenzen?

Ik heb trouwens wel 2 keer iets gehad dat ik hoofdpijn had en lichtflitsen zag, misschien is dat ook migraine, maar ik weet het niet zeker. Het is denk ik iets van 2 jaar geleden. Het was in ieder geval heel vervelend! Ik ging toen op bed liggen in het donker, ik kon licht niet goed verdragen. Ik heb ook slecht zicht maar heb er daarna geen last meer van gehad.

 

Reputatie 7
Badge +7

Ja dat is migraine @Jesse08 

Maar nu ik idd bril:lenzen heb, heb ik nooit meerlast van gehad

Hoii @Jesse08! Dat klinkt wel heel erg als migraine ik heb dat ook met die lichtflitsen en dat ik dan licht niet kan verdragen maar gelukkig is dat nu al 2 jaar geleden bij jou. We hebben al wel eens gekeken naar een bril of naar lenzen maar met mijn ogen is niks mis zegt de oogarts het komt waarschijnlijk omdat ik een beetje scheel kijk ofzo en daar kreeg ik geen bril voor. Groetjes van mij🙂

Reputatie 1
Badge

Kheb gronishe migraine

Hoii @Gisso! Dat lijkt me nog een stuk vervelender dan wat ik heb. Ik heb ook wel heel vaak migraine maar gelukkig niet altijd. Hoe ga je daar eigenlijk mee om heb je echt altijd hele erge hoofdpijn of is het soms wel wat minder? Groetjes van mij🙂

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb zelf aardig veel last van migraine. Om de 2 maanden heb ik een goeie 4 dagen barstende hoofdpijn en is geluid en licht heel storend. Dan ga ik op mijn kamer liggen en dan doe ik wat oorplugs in. Met de gordijnen dicht. Wel lastig met school.

Dankjewel voor je reactie @benebird! Dat zijn wel hele lange aanvallen van migraine 4 dagen achter elkaar. Ik heb het bijna iedere week maar meestal in de nacht waardoor ik geen oog dicht doe van de pijn maar gelukkig is het dan wel overal donker en stil. Duurt dan meestal 12 uren ofzo soms wat langer en dan gaat het weer weg maar dan ben ik zo moet dat ik niet naar school kan. Mis best veel lessen daardoor wat idd best lastig is😬

Groetjes van mij :)

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @benebird 

Migraine is idd goed klote. Ik heb er zelf geen last van gelukkig (wel eens hoofdpijn maar dat is niet te vergelijken) maar m’n moeder wel. Nu om de 6 maanden ongeveer maar ze heeft het ook een tijd bijna elke dag gehad. Voor de ergste aanvallen kreeg ze prednison. Dat hielp wel maar het heeft veel minder prettige bijwerkingen. Gelukkig zijn die dagelijkse aanvallen eigenlijk van de een op de andere gestopt.

 

Thanks voor je reactie @tim16! Dat lijkt me helemaal niet leuk om je moeder dagelijks zo ziek te zien. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je moeder! Hopelijk blijven de dagelijke aanvallen bij haar weg want dat is echt niet fijn nee. En fijn dat je er zelf geen last van hebt. Groetjes van ItsJustMe🙂

Reputatie 4
Badge

Hoi, ik heb/had nooit migraine maar wel een tijdje superveel buikpijn. Miss kun je kijken bij de huisarts of hij er iets tegen heeft?

Liefss

Bedankt voor je reactie @Anoniemmuis! Buikpijn is ook niet fijn inderdaad heb je daar nu nog last van? Ik ben al wel eens naar de huisarts geweest voor de pijn en heb toen ibuprofen gekregen maar dat helpt niet echt veel tegen de pijn helaas. Misschien ga ik er binnenkort nog wel een keertje heen inderdaad dankjewel voor je tip. Groetjes van mij :)

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb geen migraine maar ik heb wel vaak hoofdpijn, knallende hoofdpijn. Elke dag wel eens een keertje. Mijn moeder had vroeger veel last van migraines en alleen van die keren dat zij het had lijkt het mij echt een levende hell 

Heel rot dat jij het hebt.. 

Dankjewel voor je reactie @LampenKap! Een levende hell is denk ik wel een goede omschrijving idd ik had vannacht weer een aanval dus vandaag is ook echt een rotdag voor mij😬

Jammer dat jij ook vaak veel hoofdpijn hebt. Weet je wel hoe dat komt bij jou want je zegt dat het geen migraine is? Ik hoop in ieder geval dat jouw hoofdpijn snel weer minder wordt! Groetjess :)

Reputatie 2
Badge

hi @ItsJustMe  ik heb ook migraine en het is echt k*t 

Reageer