Hoii
Ik heb zelf veel migraine en dat is niet echt fijn. Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die migraine hebben of kennen jullie misschien iemand met migraine?
Groetjesss :)
Hoii
Ik heb zelf veel migraine en dat is niet echt fijn. Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die migraine hebben of kennen jullie misschien iemand met migraine?
Groetjesss :)
Hey
Ik heb zelf geen migraine, maar volgens mij
Misschien kan zij hier reageren:)
Bedankt voor je reactie
Hoi
Ik heb het maar 2x eerder gehad wat al een behoorlijke tijd geleden is. Was behoorlijk vervelend en de pijn was echt k*t maar gelukkig heb ik er geen last van, de oorzaak was onbekend maar misschien slecht zicht.
Ik heb trouwens wel 2 keer iets gehad dat ik hoofdpijn had en lichtflitsen zag, misschien is dat ook migraine, maar ik weet het niet zeker. Het is denk ik iets van 2 jaar geleden. Het was in ieder geval heel vervelend! Ik ging toen op bed liggen in het donker, ik kon licht niet goed verdragen. Ik heb ook slecht zicht maar heb er daarna geen last meer van gehad.
Ja dat is migraine
Maar nu ik idd bril:lenzen heb, heb ik nooit meerlast van gehad
Hoii
Kheb gronishe migraine
Hoii
Ik heb zelf aardig veel last van migraine. Om de 2 maanden heb ik een goeie 4 dagen barstende hoofdpijn en is geluid en licht heel storend. Dan ga ik op mijn kamer liggen en dan doe ik wat oorplugs in. Met de gordijnen dicht. Wel lastig met school.
Dankjewel voor je reactie
Groetjes van mij :)
Welkom terug
Migraine is idd goed klote. Ik heb er zelf geen last van gelukkig (wel eens hoofdpijn maar dat is niet te vergelijken) maar m’n moeder wel. Nu om de 6 maanden ongeveer maar ze heeft het ook een tijd bijna elke dag gehad. Voor de ergste aanvallen kreeg ze prednison. Dat hielp wel maar het heeft veel minder prettige bijwerkingen. Gelukkig zijn die dagelijkse aanvallen eigenlijk van de een op de andere gestopt.
Thanks voor je reactie
Hoi, ik heb/had nooit migraine maar wel een tijdje superveel buikpijn. Miss kun je kijken bij de huisarts of hij er iets tegen heeft?
Liefss
Bedankt voor je reactie
Ik heb geen migraine maar ik heb wel vaak hoofdpijn, knallende hoofdpijn. Elke dag wel eens een keertje. Mijn moeder had vroeger veel last van migraines en alleen van die keren dat zij het had lijkt het mij echt een levende hell
Heel rot dat jij het hebt..
Dankjewel voor je reactie
Jammer dat jij ook vaak veel hoofdpijn hebt. Weet je wel hoe dat komt bij jou want je zegt dat het geen migraine is? Ik hoop in ieder geval dat jouw hoofdpijn snel weer minder wordt! Groetjess :)
hi
Hoiii,
Ik heb ook migrene. Toen zag ik een keer op tiktok dat migrene ook kan komen doordat je ogen slecht zijn.
Nu ik een lenzen heb (en een bril) heb ik nooit meer hier lasst van gehad
Heyy,
Ik ben de TS van dit topic maar ik had mijn account een paar maanden terug verwijderd dus vandaar dat ik nu niet meer als TS wordt aangegeven!
Bedankt voor je reactie
Liefs van ItsJustMe <3
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.