Vraag

Ziekenhuis opname


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik lig sinds zaterdag nacht in het ziekenhuis met een urine weg infectie maar vanmiddag kwamen de verpleging met allemaal vragen en ik heb het iedee dat er ook nog wat anders speelt maar ik krijg er geen antwoord op wat moet ik nu doen ik dacht zelf aan dat ik misschien diabetes heb want ze vroegen allemaal vragen die je stelt bij diabetes
Maar heb dus het iedee dat ze wat verzwijgen voor me ik heb ook nog maar 1 nier die niet goed werkt

15 reacties

Hoi

Je bent opgenomen in het ziekenhuis, en er worden je een hoop vragen gesteld. Ik kan me voorstellen dat je hier ongerust van wordt. In het ziekenhuis is het echter vaak procedure om bepaalde ziekten en aandoeningen uit te sluiten, en samen met het feit dat je slechts één nier hebt, willen ze vast extra voorzichtig zijn.

Zie je je behandelende arts weleens? Je zou hem kunnen vragen wat er zoal onderzocht wordt. Een verpleegkundige kan je hier ook mee verder helpen.

Ik hoop dat je goed herstelt, en snel weer naar huis mag. Hoe voel je je?

Groetjes
Kenshin
De nefroloog komt vaak langs me hoofdbehandelaar maar die beweren dat er niet veel aan de hand is misschien is me stoma kapot en moet ik geopereerd worden dat word straks duidelijk ze snappen niet goed waar de pijn vandaan komt hoop niet dat ik geopereerd moet worden dat komt de uroloog straks bekijken
Als ik het goed begrijp, komt de arts straks langs. Ik hoop dat de arts antwoorden zal kunnen bieden op de vragen waar je mee zit, en je zo nodig doeltreffend zal kunnen behandelen.

Gr. Kenshin
Nou ik hoop dat ik niet geopereerd hoef te worden maar die kans is wel nu aanwezig
Operaties zijn inderdaad niet fijn, maar als je ermee geholpen zou kunnen zijn, is het te overwegen. In afwachting van de komst van de arts zou je kunnen proberen om wat afleiding te zoeken. Je kan rondhangen op het forum, of op Youtube wat video's bekijken.

Gr. Kenshin
Dat is precies wat ik nu doe op het forum rondhangen
Goed. Ik wens je het beste 🍀

Gr. Kenshin
Is het raar dat ik bang ben van het feit dat ik misschien een operatie krijg
Het lijkt me heel normaal om operaties eng te vinden. Veel mensen kijken op tegen operaties. Ik moest eens een kleine ingreep ondergaan onder volledige narcose, en vond dat heel erg spannend.

Vaak voel je je minder bang als je weet wat er gaat gebeuren. Stel de arts gerust alle vragen waar je mee zit.

Gr. Kenshin
Hoef gelukkig niet geopereerd te worden
Da’s fijn om te horen. Is de arts langsgeweest?

Gr. Kenshin
Ja donderdag mag ik waarschijnlijk naar huis morgen vinden ze te vroeg vanwege nog veel pijnaanvallen en donderdag kan ik dan naar huis
Fijn dat je donderdag naar huis mag. Ik hoop dat je tot dan de nodige zorg krijgt om de pijn te verlichten.

Gr. Kenshin
Bedankt voor je hulp en steun
Da's graag gedaan. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Als je verder nog met een vraag zit, laat je het ons maar weten :)

Gr. Kenshin

Reageer