ziekenhuis en pijn

  • 12 October 2019
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik ben een meisje van 16 jaar oud en ik elke dag pijn. ik heb sinds 2 jaar geleden pijn in bijna heel mijn lichaam. ik heb steken in mijn vingers en handen, ik ga snel door me enkel, ik heb pols pijn waardoor ik er geen kracht op kan zetten en ik heb heel snel spierpijn waardoor ik niet kan sporten. ik ben heel vaak doorverwezen en alle artsen kunnen geen diagnose/oorzaak vinden of ze komen steeds met diagnoses waarvan ik zeker weet dat dat het niet is. zij denken dat ik psychische klachten heb maar dat geloof ik niet want ik loop al 2 jaar met de pijn rond. ik ben nar een kinderarts, plastisch chirurg, orthopeed en revalidatiearts geweest binnenkort heb ik een afspraak in een ander ziekenhuis en in belgie en ik ben zenuwachtig. dit is al de 3e ziekenhuis waar ik naartoe ga en ik ben bang 😞

1 reactie

Heyy,

In belgie hebben ze betere ziekenhuizen als in Nederland. Kwa kennis van artsen enzo, maar ook sfeer. De kans is groot dat ze je daar wel kunnen helpen. En als ze geen oorzaak kunnen vinden, zullen ze doorzoeken naar wat het wel kan zijn. Of naar wat remmend/pijn verlichtend is.

Geef niet op! Wees volledig, als je je verhaal doet in het nieuwe ziekenhuis. Elk beetje informatie helpt.

Wees niet bang, ziekehuizen in Nederland zijn gewoon heel slecht.


Heel veel sterkte,
LVA

Reageer