ziek of niet? HELP ZO SNEL MOGELIJK AUB!!

  • 30 September 2019
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben al paar maanden soort van ziek maar dan in mijn hoofd bepaalde angsten van ziek zijn overgeven etc. Buikgriep koorts griep TOTAAL niet MIJN DING!
ik word nooit ziek en als wel ook niet overgeven of overgeven zelf ook nooit echt. Alleen ik ben dus zo zo bang. Vandaag ik at ontbijt en ging erna gewoon naar de wc had normale ontlasting ik at simpel maar 1 cracker met ham want kan bijna nooit ontbijten. En op school kreeg ik het beetje koud voeten koud maar geen koorts! Ook zelf gemeten. Iedereen bijna had het eigenlijk koud. Op school had ik weer het gevoel dat ik moest maar heb het volgehouden tot ik me ziek had gemeld want ookal voelde ik me goed de angst kon ik niet meer hendelen. Ik ging naar de wc moest toch wel persen maar had wel diarree! Ik heb geen koorts en dat was ook mijn enige keer vandaag dat ik naar de wc moest en geen buikpijn of iets wel hoofdpijn beetje. Ik had ook honger smiddags had wat simpel gegeten en vooral thee gedronken. Ik stress me helemaal dood of ik ziek word buikgriep krijg etc. Maar dan ook echt stressen ik denk nergens anders meer aan check iedere keer temperatuur en ik huil de hele dag door


IEMAND HELP AUB want ik weet het niet meer

1 reactie

Badge +2
Hoi Mimixoxo,

Vervelend om te lezen dat je je niet goed voelt. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,
Laura van De Kindertelefoon

Reageer