Skip to main content
Hoii

ik heb een tijdje in mezelf gesneden omdat ik me echt heel rot voelde.

nu is het probleem dat ik niet nadacht en ik het op de buitenkant van mijn onderarm heb gedaan (dus zegmaar aan de kant van je arm waar je vingernagels zitten ofzo ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen) ook heb ik het op mijn enkels gedaan, maar dat is niet zo’n groot probleem want daar kan ik lange sokken overheen trekken.

maar heeft iemand tips voor het bedekken van mijn littekens op mijn arm???

ook ga ik binnekort op vakantie naar een warm land, waar ik dus ga zwemmen en in korte mouwen moet lopen en in bikini waarbij ik mijn sokken niet kan aandoen.

iemand daarvoor tips?

alvast heel erg bedankt!!!

(ik ben al gestopt met mezelf verwonden nu schrijf ik mijn gedachtes en woede op in een notitie dus maak je daar maar geen zorgen over)
Hai!

super fijn dat je gestopt bent met snijden, i’m proud!

maar wat ik heb gedaan is enkelbandjes? Of van dat fysio tape? Fake tan helpt misschien ook?

groetjes
Hey!



Allereerst vind ik heel knap van je dat je gestopt bent met jezelf te snijden, houden zo!



Ik denk dat je het beste de wonden gerust laat en ze vanzelf laat genezen of er wat littekenzalf op smeert, zo is de minste kans op littekens. Je zou waterbestendige pleisters kunnen overwegen of een badpak met lange mouwen dragen. Je zou in principe ook een valse oorzaak van de wonden kunnen bedenken.

Wat houdt je tegen om er eerlijk over te zijn tegen je omgeving? Ik snap dat dat iets ontzettend moeilijk is, maar het zou er wel voor zorgen dat deze stress en bijkomende zorg verdwijnt.





Groetjes

Lot
hoi,

hoeveel zijn het er op je arm en hoe groot en zitten ze meer bij je pols of midden op je onderarm.

want als ze bij je pols zitten kan je brede of meerdere armbandjes om je pols heen doen, en enkelbandjes bij je enkel.

x

Reageer