Vraag

xtc en seks op school...

  • 14 April 2019
  • 1 reactie
  • 472 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb al een keer op school xtc geslikt en dat was een leuke ervaring. nou heb ik sinds kort flow met iemand en we weten van elkaar dat we elkaar eigelijk leuk vinden maar we hebben nog geen zin in relatie. ik weet ook dat zij erg benieuwd is naar xtc. ik heb het al erg vaak gedaan dus ik heb haar gezegd dat we het een keer samen gaan doen. nou zijn we op het idee gekomen om samen op school te slikken. ik wist eerst niet of dit wel een slim idee was omdat ze niet in mijn klas zit, dus ik kan haar niet begeleiden en helpen als dat nodig is. ik heb haar dit uitgelegd en ze wil het toch doen. nu hebben we een datum geprikt en afgesproken dat we de hele dag gaan bellen tijdens de lessen. er is alleen nog een dingetje, we weten van elkaar dat we graag samen dingen willen doen op seksueel gebied. en met xtc op worden deze gedachtes alleen maar erger, dus de kans dat er op school wat gebeurd is eigelijk gewoon 99%. mijn vraag is of het raar is als je seks op school hebt of iemand vingerd/aftrekt/pijpt?

1 reactie

Hey!

Het is inderdaad best raar en niet zo slim op seksuele dingen te doen op school.
Sowieso is dit ook echt niet slim om te doen als je onder invloed bent van drugs, dan denk je namelijk veel minder na over je veiligheid. Je zult bijvoorbeeld minder snel aan een condoom denken, en de kans dat jullie betrapt worden is ook groter.
Ik raad je dus echt af dit te doen. Als je graag eens seksuele handelingen bij elkaar wilt doen doe dit dan gewoon thuis en in nuchtere toestand.

Sowieso is het nemen van xtc ook geen goed idee. Het is een illegale drug die best gevaarlijk kan zijn.
De risico's van xtc zijn onder meer uitdroging en hartproblemen. Je kunt er ook depressief van worden en je weet vaak niet hoeveel gevaarlijke stoffen er in zitten omdat elke afzonderlijke pil verschilt.
Hier vind je meer info over de risico's van xtc, ik zou je echt aanraden je er eerst over in te lezen, en het ook te laten weten aan het meisje in kwestie, het is wel zo eerlijk naar haar toe om haar correcte informatie te geven...

Waarom wil je dit graag op school slikken? Het lijkt me geen goed idee om op school onder invloed te zijn...

Pas dus een beetje op, wanneer je met dergelijke dingen begint kun je zwaar in de problemen geraken...

Groetjes
Lot

Reageer