Skip to main content

heyy hier een paar grappige keuzes…. :)

je moet antwoorden🤗

  1. een zusje of broertje hebben
  2. altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen
  3. nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk maken
  4.  Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten.
  5.  Jeuk hebben. of Pijn hebben.
  6.  Je teen stoten. of Op je tong bijten.
  7.  1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn
  8. Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal)
  9. Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen
  10. Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten


    dit waren de 10 would you rather vragen 👍

een zusje of broertje hebben...…Zusje want heb nu een pleegzusje, zo cute.

 

altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen...sandalen.  ik hou meer van zomers kleden.

nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk maken.....wat denk je ? 😄 exit huiswerk!

 Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten. Adem dan maar. 

 Jeuk hebben. of Pijn hebben.  Pijn.  Denk dat jeuk nog erger is langere tijd. 

 Je teen stoten. of Op je tong bijten.  Teen stoten. 

 1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn. 2.20 lang dan heb je altijd overzicht en overwicht ook denk.

Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal) oei.  Dan maar altijd zeggen wat je denkt. Wat zal dat een troubles geven zeg haha xd. 

Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen. 1 x per jaar haren dan maar.

Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten. Nooit meer praten want aanraking is denk nog iets belangrijker. 

Groetjes liefs Tartan X


heyy hier een paar grappige keuzes…. :)

je moet antwoorden🤗

  1. een zusje of broertje hebben een zusje.
  2. altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen altijd sandalen dragen.
  3. nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk@Jippiieeee Als ik geen huiswerk maak krijg ik dan wel straf van de docent, of zonder straf?
  4.  Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten. Een slechte adem hebben, dan kan ik de hele dag door perpermuntjes eten.
  5.  Jeuk hebben. of Pijn hebben. Pijn.
  6.  Je teen stoten. of Op je tong bijten. Op mijn tong bijten.
  7.  1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn 1,20 want dat scheelt toch maar 24 cm.
  8. Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal) alles zeggen wat ik denk.
  9. Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen altijd natte sokken dragen.
  10. Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten nooit meer iemand kunnen aanraken, want dan kan de ander mij nog wel aanraken.


    dit waren de 10 would you rather vragen 👍

-OnlyMe


heyy hier een paar grappige keuzes…. :)

je moet antwoorden🤗

  1. een zusje of broertje hebben een zusje.
  2. altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen altijd sandalen dragen.
  3. nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk@Jippiieeee Als ik geen huiswerk maak krijg ik dan wel straf van de docent, of zonder straf? @OnlyMe met straf
  4.  Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten. Een slechte adem hebben, dan kan ik de hele dag door perpermuntjes eten.
  5.  Jeuk hebben. of Pijn hebben. Pijn.
  6.  Je teen stoten. of Op je tong bijten. Op mijn tong bijten.
  7.  1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn 1,20 want dat scheelt toch maar 24 cm.
  8. Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal) alles zeggen wat ik denk.
  9. Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen altijd natte sokken dragen.
  10. Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten nooit meer iemand kunnen aanraken, want dan kan de ander mij nog wel aanraken.


    dit waren de 10 would you rather vragen 👍

-OnlyMe

 


Die is moeilijk @Jippiieeee Maar ik denk dan toch dat ik mijn huiswerk wel ga maken, het is nou ook weer niet aslof de wereld vergaat zonder jullie. Sorry guys.

-OnlyMe


Die is moeilijk @Jippiieeee Maar ik denk dan toch dat ik mijn huiswerk wel ga maken, het is nou ook weer niet aslof de wereld vergaat zonder jullie. Sorry guys.

-OnlyMe

ik snap je wel😂 @OnlyMe 


  1. een zusje of broertje hebben Broertje XD
  2. altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen Dan sowieso sandalen!
  3. nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk maken Pff, Het forum is geweldig, maar ik heb echt geen zin in gezeur met mijn leraar, dus dan maar nooit meer op dit forum
  4.  Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten. Altijd een slechte adem hebben. Kan ik non stop kauwgom eten 😛 (Zou mijn tandarts niet zo leuk vinden denk ik 😂)
  5.  Jeuk hebben. of Pijn hebben. Pijn hebben. Jeuk is echt irritant:(
  6.  Je teen stoten. of Op je tong bijten. Teen stoten dan maar 😖
  7.  1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn 2.20 meter lang zijn! Ik ben nu 161 cm (Dus een groot verschil!)en het lijkt me zo gaaf om lang te zijn! 
  8. Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal) Alles zeggen wat ik denkt
  9. Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen Altijd natte sokken dragen.... :*(
  10. Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten Nooit meer met iemand kunnen praten. Lijkt me moeilijk om niemand te aanraken

Liefs x Banaantje <3



1. een zusje of broertje hebben Ik heb al een broer dus een zusje zou ook wel leuk zijn.
2. altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen Sandalen. Met 30 graden een winterjas lijkt me niet echt wat.
3. nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk maken Nooit meer huiswerk.
4.  Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten. Slechte adem
5.  Jeuk hebben. of Pijn hebben. Pijn dan maar
6.  Je teen stoten. of Op je tong bijten. Op m’n tong bijten.
7.  1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn 1,20 zijn. Heb geen zin om steeds te moeten bukken voor alles😄
 8. Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal) Alles zeggen wat je denkt (doe ik nu ook al vaak eigenlijk😄)
9. Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen 1 keer per jaar haren wassen. Natte sokken zijn echt kut. En m’n haar kan er altijd nog af.😂
10. Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten Nooit meer aanraken. Nooit meer kunnen praten lijkt me echt saai.

 


heyy hier een paar grappige keuzes…. :)

je moet antwoorden🤗

  1. een zusje of broertje hebben heb ik allebij maar zusje
  2. altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen sandalen
  3. nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk maken nooit meer op dit forum
  4.  Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten. slechte adem
  5.  Jeuk hebben. of Pijn hebben. jeuk hebben
  6.  Je teen stoten. of Op je tong bijten. teen stoten
  7.  1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn 220
  8. Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal) aalles wat ik denk zeggen
  9. Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen altijd natte sokken
  10. Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten nooit meer met iemand kunnen praten


    dit waren de 10 would you rather vragen 👍

 


een zusje of broertje hebben broertje

altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen sandalen want in de zomer is jas gewoon niet te doen

nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk maken nooit meer op forum (als ik me huiswerk niet maak krijg ik problemen)

 Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten. Slechte adem

 Jeuk hebben. of Pijn hebben. jeuk

 Je teen stoten. of Op je tong bijten. TEen stoten

 1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn  2,20😵💫

Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal) nooit meer praten

Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen natte sokken

Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten nooit meer aanraken


heyy hier een paar grappige keuzes…. :)

je moet antwoorden🤗

  1. een zusje of broertje hebben heb al een broertje 
  2. altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen altijd sandalen
  3. nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk maken nooit meer huiswerk 
  4.  Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten. Altijd slecht adem
  5.  Jeuk hebben. of Pijn hebben. Jeuk hebben
  6.  Je teen stoten. of Op je tong bijten. Teen stoten
  7.  1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn 2.20 zijn
  8. Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal) Alles zeggen wat je denkt
  9. Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen altijd natte sokken 
  10. Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten nooit meer praaten


    dit waren de 10 would you rather vragen 👍

 


een zusje of broertje hebben

broertje, een zusje heb ik al.

altijd sandalen dragen of altijd een winterjas dragen

sandalen, ik voel nooit de kou maar heet heb ik het altijd😂

nooit meer op dit forum mogen of nooit meer je huiswerk maken

nooit meer huiswerk duh😂

 Altijd een slechte adem hebben. of Altijd scheten laten.

slechte adem.

 Jeuk hebben. of Pijn hebben.

Pijn, pijn tolerantie gaat dan automatisch omhoog.

 Je teen stoten. of Op je tong bijten.

tong bijten, teen stoten doet veel meer pijn.

 1,20 meter kort zijn of 2,20 meter lang zijn

2,20. Oké, ik moet vaak bukken maar het lijkt me wel een stuk beter om altijd om hulp te vragen bij bepaalde dingen.

Alles zeggen wat je denkt of Helemaal nooit meer praten (Ook geen gebarentaal)

helemaal nooit meer praten, ze kunnen mn stem hebben maar mn gedachtes? Hell no.

Altijd natte sokken dragen of Maar 1 keer per jaar je haren wassen

1 keer per jaar je haar wassen, je kan je haar gewoon nat maken, dat is niet wassen. En natte sokken zijn echt dik kut.

Nooit meer iemand kunnen aanraken of Nooit meer met iemand kunnen praten

nooit meer met iemand kunnen praten


Reageer