Word ik bijna voor het eerst ongesteld ? HELP

  • 2 January 2019
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Badge
Ik heb 2x roodbruin spul in mijn onderbroek heel weinig ik heb heel lang last van afscheiding al 1,5 jaar of langer mijn borsten groeien ook zolang ik heb okselhaar al 2 jaar en schaamhaar ook zoiets ik heb 2 maanden geleden heel lang last van buik krampen en klein beetje rugpijn ik heb daar nu niet veel last meer van maar van hoofdpijn en mijn buik rommelt veel vooral onder ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar goed ik heb ook last van duizeligheid de vorige keer had ik ook last van spierpijn en nu eet ik heel veel zoetigheid! Ik heb in Mn schooltas een toilettasje met maandverband en een onderbroek maar wat denken jullie? Ik heb dit al een keer geplaats maar 1 iemand reageerde erop

1 reactie

Hoi

Het kan dat je vroeg of laat ongesteld wordt. De roodbruine afscheiding zou menstruatiebloed kunnen zijn. Vaak is de eerste keer ongesteld erg licht.

Wanneer werd je moeder voor het eerst ongesteld? Vaak zal dat bij jou rond dezelfde leeftijd gebeuren.

Goed dat je een tasje met maandverband bij hebt. Je bent voorbereid voor het geval dat, dus het lijkt me goed om je er voor de rest niet al te druk in te maken :)

Groetjes
Kenshin

Reageer