Vraag

Wit kleverig spul

  • 9 June 2020
  • 6 reacties
  • 328 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal. ik ben een meisje van 13 jaar oud. ik ben nog niet ongesteld en ik heb raar wit kleverig spul tussen mijn schaamlippen. ik heb nog nooit gevingert dus ik weet ook niet in welk gat dat zou moeten maar in het eerste gat wat ik in mijn vagina zie zie ik een hoop van dat rare spul ik weet niet wat dit is maar ik vind het raar hoort dit?


6 reacties

Is dit geen  slijmafscheiding voorbereiding op eerste menstruatie weet het niet zeker ben een jongen 

Hoi! ja dat dacht ik misschien ook maar ik heb eigenlijk nog niet echt borsten dus ik denk niet dat ik snel ongesteld zal worden.

 

Volgensmij betekent t dat je bijna ongesteld word maar k zou t ff opzoeken of google want daar staat t wel of vragen aan een vriendin

groetjes annoniem

Dit betekent inderdaad dat je lichaam zich aan het voorbereiden is om ongesteld te worden. Het hoeft niet te betekenen dat het binnen een week al is. Bij mij duurde het echt nog maanden voordat ik ongesteld werd, terwijl ik wel gewoon afscheiding had.

Reputatie 2
Badge +1

ik weet datik laat reageer maar ik heb dat ook

Reputatie 7
Badge +15

Hi, dit kan betekenen dat je (bijna) ongesteld wordt, maar het kan ook nog 2 maanden of 1 jaar duren, ik had al best lang afscheiding toen ik ongesteld werd, ik ben trouwens ook weleens naar een masseur gewesst die dat ook kan aflezen. Van hoellang nog?! 
 

maar vaak betekent afscheiding, dat je lichaam zich erop klaar begint te maken …

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps. En als je al een beetje borsten hebt, off heeel veel is verschillend. Dus j@…

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer