Vraag

Wil graag een baby zijn

  • 25 December 2016
  • 17 reacties
  • 1580 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben hele maal gek van luiers vind het leuk om ze te dragen maar ik zoek nog iemand die dat wil doen weet iemand een site of een andere oplossing

17 reacties

Er is vast een hele community van luierdragers
Ik ben hele maal gek van luiers vind het leuk om ze te dragen maar ik zoek nog iemand die dat wil doen weet iemand een site of een andere oplossing ik heb hetzelfde
Ik wil hier grappen over gaan maken maarja... ik ga het niet doen 😛
Hzo dat dan
Omdat het gezien jou leeftijd(die wss niet klopt) het een beetje raar is
Is het dan raar als je met 15/16 in bed plast nee dat kan gebeuren en als slaafje het confortabel vind om een luier om te doen dan doet hij dat en wat voor opmerking wil je dan maken anoniem8090 en hoe oud bem jij dan
1. Het is wel raar als je 16 bent. 2 hij doet het niet voor het plassen, maar omdat hij het leuk vind. En 3. Ik ben 12, ik lieg teminste niet over me leeftijd! 🙂
Anoniem8090 nou ik lieg ook niet over mn leeftijd maar zoek maar eens op tegen woordig zijn er wel 1000 mensen met dit zelfs veel meisjes zoek maar eens op diaperlovers of diapergirls
En slaafje 1 er is een forem voor luierlief hebbers dat is ab dl tb
Hoi!

Ik heb dit nog gehoord, je bent niet de enige die dit fijn vindt. Wil je graag een baby zijn omdat er dan voor je gezorgd wordt en je nog niet naar school hoeft? Of om welke andere reden?

Het is niet toegestaan hier in contact te komen met mensen die dit samen met jou willen doen, een andere site kun je zoeken, maar wees voorzichtig. Op het internet zitten veel goede mensen, maar jammer genoeg ook weirdo's. Die weirdo's wil je niet in je buurt hebben, laat staan dat ze je adres hebben. Wees dus altijd voorzichtig op je zoektocht naar andere sites en geef geen persoonlijke informatie door!

Groetjes
x
Hzo is dat niet toegestaan
Je mag bv. niet je adres of telefoonnummer hier neerzetten, het forum doet dit om de gebruikers te beschermen.
Of bedoel je op deze site
Ja, ik bedoel op deze site. Je kunt dit nalezen bij de forumregels, die vind je terug als je op een onderwerp klikt.
Oke
Reputatie 3
Badge +4

Dat gevoel heb ik ook heel erg, dat ik weer een baby wil zijn.

Ik heb niets met luiers, maar wel met andere baby dingen, ik verzorg mij met Zwitsal producten, ik draag onesie’s , wat in baby termen speelpakjes wordt genoemd, ik draag ook baby zachte pyjama’s van fleece en teddy fleece, ik slaap nog steeds in slaapzakken, ik zou heel graag weer een stapje verder gaan en mijn ondergoed willen inwisselen voor streel zachte rompertjes, en graag weer op speentjes sabbelen en uit flesjes met een speentje willen drinken, en het allerliefst zou ik weer borstvoeding willen van mijn moeder om dat dit toch wel echt de closest en ultiem moeder/kind band is.

Reputatie 6
Badge +3

abdlz.nl is een leuke site :)

Reageer