Vraag

Wie is het met deze stelling eens?

  • 11 March 2024
  • 15 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10

'Het is niet raar als jongens nagellak dragen.'

 

Groet @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Ik draag nagellak

P.P.S Draag lekker wat jij zelf mooi vind!


15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Nee, dat is idd niet raar. En als mensen dat wel raar vinden, f*ck ‘em zou ik zeggen.

Reputatie 6
Badge +5

Ik vind het eerder normaal en stoer. Ik draag het niet, maar wat jij ook zegt:

 

"als jij iets mooi vindt, waarom niet?"

Maar sowieso als iemand (zoals meestal wordt verteld of gezien voor anderen) zich "anders dan anderen/anders" gedraagt, kleedt en dingen probeert vind ik juist stoer en normaal als het ware.

 

Ook aan anderen: "Wees jezelf zoals je wilt zijn".

 

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +12

Hey, ik ben het gewoon helemaal eens met @tim16 . Laat al die bange mensjes maar oordelen. Het is allemaal angst voor het onbekende en het brengt niks goeds. Wees lekker jezelf! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben het er helemaal mee eens🙂

Reputatie 6
Badge +2

Het is echt helemaal niet gek. Bij mij op school is ook een leraar die het doet. Mijn broertje doet het ook. Het is juist stoer. Wees gewoon jezelf.

Reputatie 7
Badge +10

Hey allemaal

Ik hou niet zo van felle kleuren. (Zoals roze)

Ik draag op dit moment zwart dat past namelijk bij m'n outfit.

Het zijn vooral (hetero) jongens die het raar vinden.

Wie draagt het allemaal?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +10

Ik was het vergeten.

Maar voor de jongens:

Wie draagt er weleens nagellak?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik soms maar dan blanco of donker. En ik doe ook eye liner en soms mascara op. En transparant lipgloss. Vind het leuk om er mee te testen xd.

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Tover01 

Ik heb nu zwarte nagellak op.

Ik denk dat ik binnenkort mijn haar donkerblauw ga verven.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 2
Badge

Ja wat is raar en wat is normaal?

 

Hetero zijn normaal

En gay, lesbisch of bi, die zijn anders dan normaal 

Een jongen kleed zich als een jongen en een meisje als een meisje dat is normaal

Mensen die dat niet doen (bijvoorbeeld nagellak dragen terwijl je jongen bent) zijn anders dan normaal.

 

Niks is raar, behalve dat je niet iedereen respecteerd zoals hij of zij is, normaal of anders dan normaal😉

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Kelster Maar ja, wat is normaal? Echt heel veel mensen zijn gay/bi/trans/lesbisch/whatever. Je kan dus zeggen dat het redelijk “normaal” is.

Wat is “je als een meisje/jongen kleden” en wie bepaalt dat? Nu vinden “we” roze een kleur voor meisjes maar 120 jaar geleden was roze de ultieme manlijke kleur. Dus ja, zeg het maar.

Persoonlijk zal het me een zorg zijn wat iemand “normaal” of “niet normaal” vindt. Ik trek aan waar ik zin aan heb en waar ik me goed bij voel.

 

Niks is raar, behalve dat je niet iedereen respecteerd zoals hij of zij is, normaal of anders dan normaal😉

Hier ben ik het echt 100% mee eens. Laat ieder lekker z’n eigen ding doen (zo lang je er een ander geen kwaad mee doet).

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Eh, sorry @Kelster 

Dat is niet waar want iedereen is anders.

En trouwens de hetero lui zijn juist abnormaal!

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Ik verdedig alleen mezelf

P.P.S. Als jongens nagellak dragen is dat niet raar want everyone is different.

P.P.P.S Dit is mijn mening.

Reputatie 7
Badge +12

@Kelster   niemand is hetzelfde, dat betekent dat anders zijn dan anderen heel normaal is. 

Tover

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik ben een meisje en vind nagellak bij jongens echt super cool! En ook wel mooi! 

Zelf draag ik zwarte nagellak of donker paars of donkergroen😋

 

Dus ja.... dat was mijn mening

 

Trouwens iedereen mag zichzelf zijn met nagellak of zonder nagellak boeien!

 

Groetjes smokey

Reputatie 2
Badge

@Wees Jezelf Bij Noah ja ik weet het niet, de definitie van normaal os volgens mij het gene dat het overgrote deel van de mensen is of doet, degene die daar buitenvallen en binnen de normen, waarden en wetten vallen hoor je gewoon te accepteren en te respecteren.

 

Het zou toch niet best zijn dat homofoob als normaal beschouwd zou worden omdat iedereen anders is, of een vieze opa op een bankje zich opgeilt aan kleuters die zand eten in de zandbak dat dat normaal is omdat iedereen anders is.

De meeste kinderen zijn voor hun 7e snachts zindelijk, ik ben 10 jaar ouder dan dat en heb dus een genant probleem.... Zou toch niet best zijn wanneer ik naar de dokter ga en dat die zegt: oooh Kel dat is normaal want iedereen is anders.…

 

Nee naar mijn idee is er toch echt een normaal en mensen die daar van afwijkingen, en wil jij als jongen zijnde nagellak dragen dan vind ik dat anders dan normaal en heb ik dik respect voor jou als je dat doet en in het openbaar enzo laat zien 👌👌

Reageer