Vraag

wie draagt nog meer een bril

  • 16 April 2021
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wie draagt nog meer een bril en vindt het fijn of juist irritant. Zelf draag ik sinds me vierde een bril en moest ik me rechter oog afplakken echt af en toe super irritant maar ja het moest. Me eerste bril was zo eentje met van die rechthoekige glaasjes roze met zwart. Daarna een zwarte bril gehad met van die mega glazen die is onder de vrachtwagen terecht gekomen. Daarna weer een nieuwe bril die was volledig roze met weer grote glazen en nu eentje van metaal met ook grote glazen. Ik vindt het zelf niet al te irritant me bril alleen die pleisters waren echt een ramp ik moest 3 jaar plakken en 1 operatie.


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb alleen een bril voor achter m’n scherm, voor de rest niet… al is het wel zo bedoeld, tja, ik ben gewoon een beetje ondeugend...

Ik heb alleen een bril voor achter m’n scherm, voor de rest niet… al is het wel zo bedoeld, tja, ik ben gewoon een beetje ondeugend...

Dit was ik dus vroeger met die pleisters in het begin ik trok ze altijd van me gezicht af ik denk dat er wel tientallen de eerste weken door heen zijn gegaan. En ik had altijd ontzettend veel hoofdpijn als er lawaai was daarbij is er ook een keer een stuk vuurwerk tegen me pleister aangeknald janken natuurlijk.

Reputatie 3
Badge +2

Ik droeg 2 jaar een bril (zwart, van metaal, lijkt een beetje op die van Harry Potter) maar ik was die uiteindelijk zo ongelofelijk zat dat ik mijn ouders heb gesmeekt om lenzen en nu draag ik lenzen (: Ik heb trouwens aan een oog -3 en het andere oog is 0 dus de bril had 1 glas zonder lens en 1 glas met lens. 

Reputatie 6
Badge +12

Ik draag geen bril maar ik denk dat dat fijner is dan wel een bril.

Ik draag geen bril maar ik denk dat dat fijner is dan wel een bril.

Ik ben niet anders gewend draag als sinds me vierde een bril toen we een oogtest deden bij mij was het direct duidelijk afplakken en een bril. Me zusje heeft gewoon meer massel zij hoeft alleen haar linker oog af te plakken en hoeft helemaal geen bril wel vervelend voor haar dat ze pas later als mij het oog moest afplakken. Zij moet nog 2 maand plakken terwijl ik op me zesde er klaar mee was is zij pas klaar met 7 en half en dat plakken vindt ze mega irritant en niet fijn. 

Reageer