Skip to main content
Vraag

Welke make-up / skincare producten kiezen?.......

• June 7, 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Hoi Hoi!!!,

zelf gebruik ik make-up en skincare maar ik  vroeg me dus af wie doet dit nog meer? en hebben jullie goeie tips voor make-up en skincare?

dit is wat ik gebruik trouwens tot nu toe:

make-up:

• mascara (essence)
  • lipgloss (essence)
  • blush (essence)

met andere woorden: gwn een basic good look!  <3

skincare:

• gezichtsmaskertjes (sheet masks) (action)
  • dark spot care cream (Action)
  • Cloud Foam Aloë Vera Foam cleanser (action)
  • Anti-puistjes (Garnier Pure active)
  • zuiverende toner (garnier pure active)

alvast bedankt!

-xxx-

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Heyy Hoi ​@anoniempje1578!!!

Wat leuk dat je make-up en skincare gebruikt! Heel veel meiden (en jongens trouwens ook) zijn hier echt fan van en experimenteren graag. Je hebt al een fijne basis met die producten van Essence en Action, die zijn echt geliefd omdat ze goed én betaalbaar zijn.

Hier wat tips van mij:

Make-up tips:

• Mascara van Essence is top, maar probeer ook eens een wimperkruller voor extra lift!

• Lipgloss kun je ook combineren met een lichte lipbalsem voor zachte lippen.

• Blush geeft echt een frisse glow, als je durft, probeer eens een cream blush ipv poeder voor een natuurlijke look.

• Als je wilt, kun je ook een subtiele highlighter proberen; die geeft een mooi glansje op je jukbeenderen.

Skincare tips:

• Sheet masks zijn heerlijk, maar probeer ook af en toe een exfoliant (zoals een peeling met AHA of BHA) om dode huidcellen te verwijderen. Die helpen ook tegen puistjes en een egale huid.

• Die dark spot cream is een goede zet, maar gebruik ’m altijd met zonnebrand ernaast, anders werkt het minder goed.

• De Aloë Vera foam cleanser klinkt fijn! Zorg dat je je gezicht 2x per dag reinigt, maar niet te agressief, anders kan je huid geïrriteerd raken.

• Voor anti-puistjes producten: combineer dat met een goede moisturizer, want puistjes bestrijden kan uitdrogen.

Als je ooit advies wil voor een beginner make-up look of een simpele skincare routine, vraag gerust! En wat gebruik jij nog meer of wil je graag proberen?

xx liefs Wolf 🐺

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

heeeee,    ( ​@Wolf  )

heb je tips gelezen!  ook op alle andere topics van mij! txxx

maar ik wil ook ni zo HC overkomen op school snap je??

-xxx-

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Hey hey 

Ik vind eerlijk gezegd je make up gewoon prima

misschien kan je bij skincare als je iets van acne littekens hebt ofzo slakkengel van de action gebruiken? Hij schijnt heel goed te zijn en heeft bij mij ook heel goed gewerkt voor dat soort dingen