Skip to main content
Vraag

welke luier is voor mij?

• September 7, 2025
  • 7 reacties
  • 216 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb een jongens lichaam maar ben uit de kast gekomen als meisje.

ik wil graag luiers proberen.

ik plas alleen heeeel veel. 
 drynites lekken door bij mij.

ik wil alleen graag meisjes luiers omdat ik me zo voel. Heb alleen een jongens lichaam.

welke luiers raden jullie aan?

p.s. Ben 15 jaar en 175-176 ofzo

7 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 7, 2025

Hi ​@Harte koningin 

Ik kan Tena luiers aanbevelen deze hebben bij mij nog nooit gelekt zeker niet degene met plakstrips die zijn echt super goed. 

Ze zijn niet specifiek voor meisjes maar uniseks

Je hebt drie verschillende absopties Plus,Super en Maxi. (Weet niet wat het beste voor jouw is als je veel plast zou ik voor de Maxi kiezen)

Je zou ze wel online moeten bestellen of bij een apotheek omdat deze niet in de winkel worden verkocht.

Ik hoop dat deze antwoorden een beetje helpen 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 7, 2025

Is dit een grote verpakking of een kleine zoals de drynites die ik makkelijk kan verstoppen?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 8, 2025

Ja ik gebruik tena proskin Slip  die zitten super en kunnen best veel hebben.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 8, 2025

Is dit een grote verpakking of een kleine zoals de drynites die ik makkelijk kan verstoppen?

Dit zijn best grote pakken er zitten ook 24 tot 30 luiers in 1 verpakking maar misschien moet je de shop bekijken van bijvoorbeeld abdlz.nl (ab-dl-tb-club) deze verkopen ook losse luiers die je ook kan laten bezorgen op een afhaalpunt dan kan je af en toe verschillende soorten proberen om te kijken welke jij fijn vind

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 10, 2025

Kruidvat Discreet Protection Men Incontinentieverband.

ik heb deze gekocht. Deze zijn denk ik iets minder goed dan de drynites (kunnen dus geen volle plas aan).

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 10, 2025

Dit zijn best grote pakken er zitten ook 24 tot 30 luiers in 1 verpakking maar misschien moet je de shop bekijken van bijvoorbeeld abdlz.nl (ab-dl-tb-club) deze verkopen ook losse luiers die je ook kan laten bezorgen op een afhaalpunt dan kan je af en toe verschillende soorten proberen om te kijken welke jij fijn vind

Seashell 😘 

Vond de hulp heel fijn. Echter is de verzendkosten van deze site bijna €10

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • November 28, 2025

hoi 

@Harte koningin 

Ik zou graag de outline  van je heup in centimeters willen weten zorg dat het perfecte luier  voor jou kan vinden 

het is natuurlijk jouw keus om dit echt te delen maar ik probeer je te helpen als je dit niet doet ga ik gewoon wat beter mijn best doen maar het zou wel helpen Alvast bedankt