Skip to main content

welke luier is goed voor jongen 12 jaar

• January 31, 2026
  • 14 reacties
  • 217 Bekeken

Hoi ik wil luiers dragen ik heb al een keer Kruidvat maat 8 pyjama pants gedragen maar die zaten eigenlijk te strak en pampers pas ik niet meer en online bestellen kan niet weet iemand of er iets van Tena ofzo in de winkel ligt het liefst luier met plakstrips  en mijn heupomvang is 93 cm en ben 1,70 lang 

14 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026
  • DryNites (8–13 / 8–15 jaar)

• TENA Youth

• Abena Junior

• Molicare Junior

• Pampers Ninjamas

Olifant_hockey    

kan je die Tena luiers ook in de winkel kopen ik zie die er nooit

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

apotheek?

Ja goeie

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 31, 2026

Nee die zijn niet in een winkel te koop alleen misschien bij een apotheek .

Maar hoezo kun je niet online bestellen .

Want de luiers die jij omschrijft  denk ik moet je online bestellen.

Ja anders komen  mijn ouders  er achter op mijn bankrekening 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 1, 2026

Tena luiers met plakstrips zijn idd alleen te verkrijgen bij een apotheek daar kan je ze contant betalen als je geen recept hebt voor incontinentie-materiaal. Niet alle luiers hebben ze op voorraad dus in sommige gevallen zullen ze het voor je kunnen bestellen meestal kan je het dan een dag later ophalen... Maar het zijn behoorlijk grote pakken ik denk niet dat je dat zo maar kan verstoppen of ongezien het huis binnen krijgt…

Misschien toch het maar doen met luier(broekjes) die je nog kan kopen bij bijvoorbeeld: Kruitvat.

Of natuurlijk het eerlijk vertellen tegen je ouders als je dat durft…

Seashell 😘 

Top dankje ik ga effe kijken bij de apotheek 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 5, 2026

Misschien is DryNites 13+ ook een optie deze zijn nig iets groter dan de 8-15 maat een vriendin van mij draagt deze en ze is er weg tevreden over. Ze is ongeveer even groot als mij dus ik zou deze ook kunnen passen alleen absorberen ze te weinig voor mij...

Seashell 😘

Ja ik ga kijken maar waar kan je Drynites 13+ gewoon 9stuks kopen en niet die grote pakken 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 21, 2026

Ik denk Kruidvat of een andere drogist of misschien een supermarkt best veel winkels verkopen DryNites maar sommige verkopen ook nog de 8-15 maat (wss oud voorraad die eerst op moet) maar de Kruidvat in mijn woonplaats verkoopt al wel de nieuwe maten en geen 8-15 maat meer. 

Suc6!

Seashell 😘 

--onnodige quote verwijderd--

@Seashell  Denk je dat de 8-15 mij ook nog passen 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 23, 2026

Ik denk het wel... Ik heb de 8-15 wel eens gedragen maar hij bedekte niet mijn billen. De 13+ komt wat hoger uit en deze bedekte wel mijn billen. Ik gebruik geen DryNites omdat ze te weinig absorberen. Mijn vriendin gebruikt ze nog wel en ze is er erg tevreden over.

Suc6!

Seashell 😘 

Ok top dankje