Skip to main content

Hallo iedereen ik ben myen 15 jaar oud.

Ik vindt het fijn om in me broek te plassen (en te poepen). En nu wil ik een luier proberen. Heeft iemand tips wat voor luier ik moet kopen. Bij de Kruidvat of de Appie ofzo. 

 

Bij de kruidvat kan je drynites halen of de pyamabroekjes van eigen merk. Zelf zou ik voor de drynites kiezen omdat deze een veel hogere qualiteit leveren voor maar een klein beetje hogere prijs.


Het leg er aan wat jij zelf wil 

 

Drytnites is een goed merk maar je betaald iets meer dan voor het eigen huismerk

 

Ik moet eerlijk zeggen Drytnites heb ik vaak aan gehad stiekem en huismerk is de kwaliteit minder goed ze zijn snel kapot of te snel vol en bij Drytnites als je korte of kleine plasjes er in doet kan je er de hele dag mee doen maar als je twee grote plasjes in doet dan zit die al bijna op zijn max en voor een grote boodschap er in wil doen dat kan alleen de kans is groot als je er op wil gaan zitten dat het aan de zijkanten er uit kan komen

 

Ik weet niet Hoe groot jij bent en of je erg slank ben als je erg slank ben en niet erg lang probeer gewoon een pamper maat 8 als je die past die kunnen best wel veel aan als die niet past probeer gewoon drynites je kan gewoon via internet een gratis proef pakket aanvragen

 

Laat het maar weten hoe het afgelopen is


Reageer