Skip to main content
Vraag

welke kleur schaamhaar

• January 25, 2025
  • 9 reacties
  • 275 Bekeken

Vleeskroket
Forum|alt.badge.img+1

hoi, het is misschien en beetje een rare vraag maar ik vraag mij al een tijdje af of schaamhaar dezelfde kleur heeft als het haar op je hoofd, alvast bedankt om te antwoorden.

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 25, 2025

Niet noodzakelijk.  Mijn schaamhaar is donkerder dan mijn hoofdhaar, bij mijn vriendje is dat ook zo.  Maar ik ken ook veel mensen die dezelfde kleur hebben. 

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 25, 2025

Niet persé, mijn hoofdhaar is donker blond (in de winter) en mijn schaamhaar is bruin. 

Hangt er volgens mij ook vanaf als je echt heel heel blond bent dat je schaamhaar dan ook lichter gaat zijn. 

Liefs Silence 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 25, 2025

Hey, bij mij is dat ook niet hetzelfde.  Op mn koppie is het donkerblond. En beneden ietsje donkerder, maar dat kan natuurlijk ook zo lijken.  Maar het is niet altijd hetzelfde bij de meeste mensen.

Liefs Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 25, 2025

Ik heb bruin hoofdhaar, maar mijn schaamhaar is iets donkerder. Volgensmij is het idd bij iedereen anders

Groetjes Lupus 

• January 26, 2025

Ik heb bij de meeste schaamharen die ik heb gezien (bij V en M) wel de indruk dat hun schaamhaar altijd donkerder is dan het haar op hun hoofd. Bij mezelf ook (als het de kans krijgt om te groeien 😄) 

Iemand met blond heb ik nog nooit gezien 

• February 3, 2025

Mijn schaamhaar is donker , net als mijn hoofdhaar (en de kleur van mijn wenkbrauwen)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 3, 2025

Mijn schaamhaar is donker dan mn hoofdhaar

• February 3, 2025

heyyy 

ik heb donker blond haar en mn schaamhaar is echt heel donker bruin miss zelfs zwart

• March 11, 2025

Ik heb ook ergens een vragenlijst gemaakt over de kleur van schaamhaar want ik had ergens gelezen dat het eerder  de kleur is van je wenktbrauwen dan van je hoofdharen