Skip to main content
Vraag

Weinig plassen

• January 9, 2026
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Rare vraag misschien. Maar vanmorgen 10.30 ben ik naar de wc gegaan en ik plaste maar een paar druppels, en vanmiddag 14.00 ben ik ook naar de wc geweest en was er nauwelijks. In de tijd tussen 10.30 en 14.00 heb ik wel 2 glazen drinken gehad. Waar gaat al het water heen? 😅 moet ik me zorgen maken?

Liefs Yusa 😘

8 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 9, 2026

Hoi,

Het kan aan de temperatuur liggen maar omdat je verdere klachten heb raad ik je aan naar de huisarts te gaan om dingen uit te sluiten.

Groetjes,

ghast

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

Ik weet niet of het aan zweten kan liggen? Ik heb namelijk ook heel veel gezweet door ehm ja sleeën 😁 maar dat kan toch niet alles zijn, of wel?

@justGhast dankjewel trouwens! 😘

Liefs Yusa 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

Rare vraag misschien. Maar vanmorgen 10.30 ben ik naar de wc gegaan en ik plaste maar een paar druppels, en vanmiddag 14.00 ben ik ook naar de wc geweest en was er nauwelijks. In de tijd tussen 10.30 en 14.00 heb ik wel 2 glazen drinken gehad. Waar gaat al het water heen? 😅 moet ik me zorgen maken?

Liefs Yusa 😘

Ik zou als ik jou was wel meer gaan drinken .

Dat kan ook voor zorgen dat je meer gaat plassen.

Anders toch naar de huisarts gaan .

Heb je ouders er wel over ingelicht .

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 9, 2026

Hey lieve ​@Yusa ,

Hoeveel drink je ongeveer per dag nu?❤  Mss dat het idd te weinig is.

Liefs🙂

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

@NN15000 ik heb net een extra glas water gehad en mijn moeder verteld. Zij had het water ook voorgesteld. Lijkt haar geen grote zorgen. Zonet ook geplast en er was al iets meer.

Liefs Yusa 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

@Cantaloupe: je reactie is nu pas door de check en ik zag hem dus niet😬 Ik drink nu bij het ontbijt een glas, tussen ochtend en middag in, 10.00 ong, bij het middageten, om 15.00 en bij het avondeten. Ik denk 200 ml per glas ofzo. Een liter dus. Maar nu heb ik wat extra genomen dus 1200 ml

Liefs Yusa 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 9, 2026

Dat is wel te weinig eig, probeer liever 2 liter :) reageer even heeeel snel voor de check😅

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 10, 2026

@Cantaloupe ah ik wist dat niet. Ik drink al jaren zoveel (of zo weinig 😅) maar ik denk dat het door het zweten komt. Denkt vader ook. Vast niets ernstigs.

Liefs Yusa 😘