Vraag

weer uitkleden bij de dokter?!

  • 7 September 2021
  • 4 reacties
  • 1731 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, 

ik ben 12 jaar en plas nog in mijn broek.

Morgen ga ik naar het wilhelmina kinderziekenhuis en over een tijd, ga ik daar iets doen dat ik met kinderen van mijn leeftijd ongeveer, ongeveer een weekje  daar blijf en dan oefeningen doen enzo.

Een paar maanden geleden moest ik m'n broek enzo al uitdoen zodat ze m'n vagina kon bekijken, nu moet dat waarschijnlijk weer!!!

Ik vind het zo k*t als ze dit doen! Ik ken dat mens niet eens! De vorige dokter kende ik al een beetje maar deze helemaal Niet!

ik wil het echt niet maar ik denk dat ik niks te willen heb!

Ik heb 2 vragen: 

Heeft iemand dat ene wat ik zei met dat een weekje ofzo daar in dat ziekenhuis met leeftijdsgenoten.

Heeft iemand tips want ik wil me echt niet weer uitkleden!

Help snel pls!


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Heb het hier over met je ouders, de dokters kunnen je niet dwingen!!! Maar helaas is het wel voor je eigen gezondheid, ik begrijp je volledig vooral met een nieuwe dokter bespreek met je ouders wat je opties zijn! Veel Suc6

Heyy

 

Ik snap goed dat je het heel erg vervelend vindt als je je helemaal moet uitkleden bij de dokter.. Al helemaal omdat het een nieuwe dokter is die je niet kent, maar ze doen dit natuurlijk wel met een reden want ze willen jou helpen en de dokter zelf kijkt hier allemaal echt niet raar van op hoor!

 

Ik raad je aan om even met je ouders en misschien ook met de dokter te praten over het feit dat je dit heel erg vervelend vindt en over het feit dat je dit niet wilt. Jouw mening doet er namelijk echt wel toe!

Dan kunnen je ouders en de dokter je verder helpen hiermee en dan kunnen jullie samen kijken naar wat voor jou het beste is en het beste voelt :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge +2

hallo, ik had ook een probleem met mijn penis. geen plas probleem maar ik kon m niet ver genoeg naar achter trekken daardoor werd het vies daar onder. zoals je al raad ik moest ook naar de dokter, ben nu 15 toen was ik ong 10. ik kon me redelijk makkelijk uitkleden en ik kan heel goed begrijpen dat jij dat niet graag doet. maar de dokter heeft al veel vagina's en waarschijnlijk penissen gezien. en als je een maal klaar bent zal je net zoals ik de dokter dankbaar zijn want dit is veel fijner dan toen ik 10 jaar was. ik zou me proberen er overheen te zetten, het hoeft maar voor een maandje en daarna ben je waarschijnlijk van het plas probleem af dus het zal de moeite waard zijn. doe wat je zelf wilt.

Hey!

Je moet het zo zien: de artsen zijn professionals en vragen dit puur voor onderzoek. Bovendien hebben ze beroepsgeheim dus ze mogen er met niemand over praten. Ik hoop dat je deze mindset aan kan nemen en je wat meer op je gemak kan voelen bij de dokter!

Succes!

Lucas 

Reageer