hii, ik ben al veel te laat ongesteld. Weet iemand waardoor dit kan komen? (ik ben al ontmaagd btw maar de laatste keer was 2 maanden geleden)
ik ben een beetje bang dat ik zwanger ben maar dat kan dan niet toch????
hii, ik ben al veel te laat ongesteld. Weet iemand waardoor dit kan komen? (ik ben al ontmaagd btw maar de laatste keer was 2 maanden geleden)
ik ben een beetje bang dat ik zwanger ben maar dat kan dan niet toch????
Doe een zwangerschapstest zou ik zeggen, dan weet je het zeker. Anders misschien even langs de huisarts als je je zorgen maakt.
Ben je nou een week of 2 maanden niet meer ongesteld?
Hoi Nerdje3000,
Het is helemaal niet erg als je iets later ongesteld bent dan normaal. Ikzelf ben even geleden drie weken te laat ongesteld geworden. In de eerste jaren (ja jaren, dus niet maanden) dat je ongesteld bent kan het nog onregelmatig zijn. Dit kan komen door bijvoorbeeld hormonale schommelingen of omdat je zwanger bent. Maar er zijn nog zoveel meer mogelijkheden. Ik noem er hieronder een paar op:
Je zegt dat je twee maanden geleden voor het laatst seks hebt gehad, als ik het goed begrijp tenminste: "ik ben al ontmaagd btw maar de laatste keer was 2 maanden geleden”. Ik kan het niet uitsluiten dat je zwanger bent. Na twee maanden beginnen de duidelijkste zwangerschapssymbolen zoals overtijd zijn. Maar raak nu niet meteen in de stress, er zijn dan ook andere zwangerschapssymbolen. Heb je gevoelige borsten? Heb je last van ochtendmisselijkheid? Of ben je moe? En zo nog wat. Je kan voor de zekerheid een zwangerschapstest doen.
Hopelijk heb ik je zo een beetje duidelijkheid kunnen geven. Heel veel succes!
Groetjes,
Paardebloem
Hallo nerdje3000 :)
Het is wel normaal bij meisjes dat het onregelmatig is. Je kunt een zwangerschapstest doen om zeker te zijn of je zwanger bent.
-TheMightySlayer <3
Ben je nou een week of 2 maanden niet meer ongesteld?
een week
met condoom. Ik ben hierna ook gewoon weer ongesteld geworden. Maar ik ben nu week week te laat
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.