Skip to main content
Vraag

Wat zijn goedkope maaltijden?

• October 23, 2025
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik heb niet zo veel geld en af en toe moet ik zelf voor het eten zorgen, zoals vanavond bijvoorbeeld. Ik weet dan echter nooit echt wat ik moet halen. Tis dan vaak voor 1 persoon, een kleine portie dus. Soms eet ik noodles, andere keren pizza. Maar ik wil ook wel eens wat gezonders en moet niet te moeilijk zijn, want ben geen top kok... Hebben jullie tips?

xx liefs Wolf 🐺

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 23, 2025

Hey, ik weet wel wat alleen is t niet super goedkoop volgens mij. Een maaltijdsalade is wel gezond. Het is een best grote portie eerder 2persoons dus misschien kan je dan 2 dagen ermee.

Er zit van alles in maaltijdsalades en er zijn ook veel verschillende, er is vast wel iets bij wat jij lekker vindt!

xxx  Yusa 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 23, 2025

Pasta met diepvries spinazie: snel klaar en goedkoop en gezond. Of pasta met pesto en kleine tomaatjes.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 23, 2025

Een omelet,  Geroerd ei , of 2 of 3, met wat simpele soepgroenten (wellen en dan mee bakken ), Kerry en paprika kruiden poeder erop, 2 bruine boterhammen.  Je kunt voor wat extra smaak nog (smaakjes) smeerkaas op de boterhammen doen. Recepten zijn zeker te vinden! Een uitsmijter is ook lekker en makkelijk. 

Liefs, Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

@Diana Jaaa, pasta pesto wilde ik ook zeggen. Zo lekker! Spaghetti is ook wel lekker en makkelijk

• October 26, 2025

@Wolf  koop 4/5 soorten verse groenten en snijd die in grove stukken en een beetje gehakt. In een kom doen en wat olijfolie en kruiden erbij doen en mengen. Draai van het gehakt ‘soep’balletjes  en leg de handel op een bakplaat. Je moet zelf even opzoeken hoe lang het in de oven moet. Je kunt er ook nog pasta of rijst bij nemen