Wat voor lichaamsvorm heb ik?

  • 8 August 2018
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi,

Ik heb laatst (vandaag) mijn taille- en heupomtrek gemeten, dit is gewoon gezond en gemiddeld voor een 13-jarig meisje. Alleen toen ging ik me afvragen in wat voor categorie ik het beste pas, dit kwam al snel uit op een appelfiguur terwijl dit totaal niet klopt.
Hier mijn kenmerken:
- Schouders iets breder dan heupen;
- Slanke taille;
- Redelijk hoge heupen (Gaat gelijk van heup naar taille, niet een soepele overgang);
- Bovenlichaam bijna even breed als onderlichaam (behalve schouders dan);
- Geen grote, maar ook geen kleine kont;
- Bijna geen borsten (Wel normaal voor mijn leeftijd en natuurlijk nog in de groei);
- Geen extreem platte buik, maar ook geen erg buikje. Gewoon een gezonde gemiddelde buik.;
- Slanke, lange benen en normale armen;
- Buik zeker niet de plek waar al het vet komt, gewoon netjes verdeelt.

Zelf kom ik er niet uit dus hopelijk kunnen jullie mij helpen! 🙂

Groetjes, GrasEter

2 reacties

Oké dit helpt niet echt mee; ik heb een ratio van 0,9 en dat is appelvormig en ook nog is heel ongezond, maar het feit dat ik er appelvormig én dik uitzie klopt helemaal niet!
Alhoewel de site voor 18+ is ingesteld kan de situatie wel veranderen, maar hier ben ik niet zeker van.
Hoi volgens mijn is alles wel normaal bij mij daarentegen niet helemaal ik heb cup A bijna B of misschien zelfs C ben redelijk dun en het vet wat ik heb is bij mijn kont en dat ziet er niet echt mooi uit

Reageer