Vraag

Wat voor bikini?

  • 18 April 2018
  • 4 reacties
  • 464 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeey!

De zomer komt er weer aan en ik heb een vriendin en die heeft bh maat 70b. Dat is helemaal niet super klein (zij is 14,5 jaar en ik ben over een maand 15). Wel roept zij elke keer van aaah ik ben echt plat hahaa enzo terwijl ze dus gewoon maat 70b heeft. En andere vriendin van mij heeft gok ik 70 of 75 C. En de rest van de meiden uit mijn klas hebben ook bijna allemaal al flink borsten of i.i.g. 70b of groter, behalve 3 andere die nog aa ofzo hebben. Zelf heb ik 65b.

Nu de zomer eraan komt moet ik dus een nieuwe bikini maar ik weet niet wat voor bikini ik moet nemen. Ik wil een niet al te dure bikini, ook geen push up (vindt mijn moeder niet goed) en wel een bikini waar mijn borsten niet in verdwijnen maar juist groter lijken.

Iemand tips voor wat voor bikini ik moet nemen?

Thanks alvast! X

4 reacties

Ik weet niets van bikini's af, maar je moet gewoon een bikini nemen die je mooi vind.
Je wilt je borsten groter laten lijken, terwijl je vriendinnen een ongeveer gelijke cupmaat hebben, dus dan denk ik dat je daar geen zorgen over hoeft te maken. Just be you :)
Je kan altijd voorstellen aan je vriendinnen om samen een bikini te kopen, zo kan je hun mening op een onopvallende manier horen.
Hoi!

Veel ervaring hierin heb ik niet. Voor het beste advies kan je in de winkel aan een verkoper vragen wat voor bikini jou goed zou staan. De verkopers krijgen regelmatig dit soort vragen.

Als je op de webshop van bepaalde merken kijkt, kan je zien welke bikini's ze in welke maten hebben. Merken kunnen duur zijn, dus misschien is dat niet waar je naar zoekt.

Soms kan het dat het broekje de juiste maat is, maar het bovenstuk niet, of omgekeerd. Dit kan je oplossen door bv. een zwart broekje te kopen, waarmee je veel soorten bikinitops kan combineren.

Online shoppen voor bikini's is lastig. Ik raad je aan in de winkel goed te passen, zodat je niet met de verkeerde maat naar huis gaat.

Je kan een dag hiervoor vrijhouden, zodat je ruim de tijd hebt bikini's te passen. Je kan wat verschillende soorten mee naar je paskamertje nemen, en kijken in welke je je het mooist voelt. Daarin zal je het meeste stralen.

Groetjes
x
Hoi,

Ik zou inderdaad in eerste instantie gaan voor iets wat je mooi vindt. Daar voel je je i.h.a. zekerder in.

65b en 70b verschillen alleen in omvang, dus je hebt dezelfde cupmaat als je vriendin, maar bent op die plek wat slanker.

Je zou jezelf eigenlijk niet moeten vergelijken met anderen. De groei van borsten verloop heel anders bij iedereen. Mijn zus is 1 jaar ouder, toch had ik eerder een bh'tje. Ik had best lang grotere borsten, maar een paar jaar geleden is ze me opeens voorbij gegaan en nu heeft ze echt 2 of 3 cupmaten meer dan ik volgens mij. Dus hoe je borsten zich nu verhouden tot jouw klasgenoten en vrienden, dat zegt eigenlijk helemaal niks.

Gr. Pin
Reputatie 4
Badge +5

Ik weet hier niet veel van!
Misschien kun je kijken naar maximizer bikiniĀ“s

Geen extreme push up, maar gewoon een bikini waarin je borsten net wat groter lijken!

Succes met het zoeken!

Reageer