Vraag

Wat vinden meisjes leuk aan een jongen

  • 4 February 2018
  • 8 reacties
  • 643 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik heb sinds kort een vriendin en ze is echt super lief. Alleen weet ik niet zo goed wat ze leuk vind, Qua kleding. Ik weet ook niet hoe ik mijn haar moet laten groeien ofzo.

Ik hoop dat jullie wat tips hebben.

Groetjes, keane

8 reacties

vraag het aan haar
Hoi!

Het is lief dat je zo veel over hebt voor je vriendin, maar blijf vooral jezelf. Ze is voor je gevallen voor wie je bent, dus dat hoef je niet te veranderen. Doe wat je mooi vindt, en als je je goed voelt i.v.m. je uiterlijk, straal je dat ook uit.

Groetjes
x
Nouja, ze viel voor jou zonder jouw uiterlijk te kunnen dicteren, dus ik denk niet dat je actief iets hoeft aan te passen.
Ik weet dat ze gevallen is op mijn uiterlijk maar het gaat meer om of er iets is wat vrouwwn leuk/aantrekkelijk vinden
Wat vrouwen leuk of aantrekkelijk vinden ligt bij elke vrouw anders. Jij en je vrienden vinden waarschijnlijk ook niet alle meisjes even mooi, en hebben elk andere voorkeuren.
Heey. Ik heb zelf ook een vriend. En ik vind het altijd erg aantrekkelijk als hij vertelt over hoe knap hij me vind etc. Ook stelt hij zich heel erg open tegen over mij. Ik weet natuurlijk niks van jullie relatie. Maar ik zou gewoon aan haar vragen wat ze aantrekkelijk vind. Elke vrouw is anders. En elke vrouw heeft dus ook andere interesses x
je moet haar plagen maar daarna weer een compliment geven en gewoon jezelf zijn maar je moet wel zorgen dat je gewoon fris ruikt en niet stinkt ofz

Reageer