Vraag

Wat vinden jullie van vapen?

  • 17 November 2022
  • 21 reacties
  • 577 Bekeken

Badge

Hoii ik ben 15 en iedereen in mijn klas vapet. wat vinden jullie van vapen? 


21 reacties

Reputatie 4
Badge +2

cringe, ongezond en als ik iemand zie vapen vind ik ze meteen stom. niet met ze mee gaan!!

Hey

 

ik vind vapen en roken verschrikkelijk.

pik hen een keer geprobeerd te vapen.

maar het is echt verschrikkelijk en rotzooi.

als ik jou was zou ik slimmer zijn en er niet aan beginnen 

Reputatie 4
Badge +4

Is een modeverschijnsel , nog niet zolang geleden rookte iedereen sigaretten . Ik heb niks tegen rokers (doe het zelf ook  (sigaretten)) maar het is een fabeltje dat vapen “gezonder” zou zijn dan sigaretten , béide beschadigen je longen . Verschil is dat het gekend is welke schade sigaretten veroorzaken , over vapen is nog veel ongekend . Maar als je het zelf wil doen doe het dan omdat je zelf wil en niét om “erbij te horen” omdat “iedereen het doet” .

Reputatie 4
Badge +3

Stom. Ik vind het stinken en zal ook nooit bevriend zijn met iemand die dat doet 

Reputatie 5
Badge +4

Hetzelfde wat Lanka zegt.

Maar ze willen die smaakjes gaan verbieden. Dat vind ik wel apart. 

Ten eerste komt er dan nog een illigale markt waar geen kwaliteitscontrole op is.

En ten tweede zullen jongere dus sneller gaan roken, omdat die vapes lastiger te krijgen zijn.

Reputatie 7
Badge +17

Zonde van je geld, net zoals roken. Heb het een keer geprobeerd, sigaretten ook. 🤢 nooit weer

Reputatie 4
Badge +4

Achterlijk. Het was bedoeld als een afstapje van roken, maar een kruk kun je op meerdere manieren gebruiken; het is nu een opstapje/een vervanger

Het stinkt(nog erger dan gewone sigaretten), ziet er achterlijk uit, en staat op nummer 2 van mijn irritatielijst

(nummer 1 is energie drink)

Ik vind het een enorme afknapper. 

Reputatie 2
Badge +3

Vapes zijn lame en hartstikke ongezond voor je. Als je vapet ben je in mijn ogen een van de grootste pussy's allertijden.  

 

“BREATHE AIR, you don't need a vape.”

~Top G Andrew Tate 

Reputatie 7
Badge +17

 

“BREATHE AIR, you don't need a vape.”

~Top G Andrew Tate 

Helemaal mee eens dat vapes lame zijn. Die quote van Tate is dan wel weer grappig. Zelf zit hij geregeld dikke sigaren te roken. Ook niet bepaald gezond (denk aan mondkanker en zo) en zuigen aan zo’n dikke paal ziet er ook niet bepaald stoer uit. Hoe zie jij dat dan?

Badge

ik zelf vind vapen eigenlijk best lekker na de eerste keer dat ik het heb geprobeerd, het was echt "fantastisch” en dat maakt het dus zo eng voor mij. Want ik vond het ZO lekker dat ik gewoon wist dat dit niet goed is en veeeel te verslavend. 

Reputatie 2
Badge +3

 

Mensen die vapen hebben geen goede opvoeding gehad.

 

{tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 13)

Reputatie 1
Badge +1

Ik vind het erg dat jongeren dit doen, ik zou het nooooooooit doen

Reputatie 3
Badge +1

Heerlijk, natuurlijk slecht voor je, Maarja, je leeft ook maar 1x en je bent maar 1x jong.

ik ben niet verslaafd en kan me dus gecontroleerd hiermee bezig houden. Gewoon leuk lekker in het zonnetje, muziekje op en lekker met je vrienden in de pauze.

Reputatie 2
Badge +2

@Pluk

 

dom kind je leeft zo ook niet lang

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

@bi jongen 

lekker toch, oud worden is niets voor mij,  50% van de wereld gaat toch dood door kanker of hartfalen 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Reputatie 3
Badge +1

Roken heb ik altijd dom gevonden, vapen is ook dom

Vapen is extreem ongezond, wie denkt dat ie cool is omdat ie vapet is niet goed bezig

Als iemand zegt dat je moet vapen, zeg nee en ren weg

Badge

Hoii ik ben 15 en iedereen in mijn klas vapet. wat vinden jullie van vapen? 

Wel eens gedaan, het is wel lekker maar niet waard voor wat het met je gezondheid doet

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb het nooit geprobeerd, maar mijn mening over vapen en roken zal altijd het zelfde blijven: Smerig.     Ook als ik een meisje dat zie doen vind ik het ook grote red flag.

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi, het is heel erg ongezond en dom om het te doen, dus ik zeg: ga niet mee met de mensen die het wel doen! Dit is mijn mening hierover.

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +12

Slecht, ik vind wel dat je zelf moet uitmaken of je het doet of niet, maar het is wel ongezond voor je, dus ik zou het vooral niet doen.

-OnlyMe

Reageer