wat vinden jullie van schelden met kanker

• 14 January 2022
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik had een vraag: Wat vinden jullie van mensen die schelden met kanker?

Zelf vind ik het goed als je alleen bent of met mensen bent waarvan je zeker weet dat ze het prima weten want dan doe je er niemand pijb mee

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

heyy @123anoniem

Ik vind het heel kwetsend en stom dat mensen schelden met kanker, aangezien mijn moeder kanker heeft gehad en mijn opa is overleden aan kanker. Ik zou dus niet graag vrienden met diegene die met kanker schelden zijn. 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +7

Vroeger wel mee gescholden tot dat me nichtje het kreeg ik heb wel nog 1 keer per ongeluk er mee gescholden toen we bij haar op bezoek gingen in het ziekenhuis ik zij wat hangt hier voor ....... Vieze lucht tot me nicht zij Tessa wat zeg je nou. Ik liep echt met een rood hoofd naar die kamer waar me nichtje lag dus dat was wel een wake upp call om het nooit weer te doen.

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @123anoniem,

Vreselijk! Er overlijden zoveel mensen aan kanker. Ook mijn opa.

Ik vindt echt dat hier straffen op moeten komen. Mensen die kanker hebben die worden hier zo erg veel mee gekwetst.

Ik heb nooit met kanker gescholden en ik hoop ook dat het nooit gaat gebeuren.

Groetjes,

Wereld

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind het echt vreselijk dat mensen schelden met kanker, want het is echt een rotziekte waar heel veel mensen aan overlijden!

Het is nu gelukkig over, maar een tijdje geleden speelde een groep kids uit mijn klas het spel “Clash Royale” en ze gingen elkaar dan ondertussen uitschelden met dingen als “kankerhomo” of “ebola”… Voor een game!

Zelf zou ik het nooit doen voor wat voor een reden dan ook.

Groetjes, ThatGalacticRobot

Zelf scheld ik er wel mee maar weet niet waarom, ik vraag altijd wel of mensen het goed vinden als ik bij hun ben en ermee scheld

Reputatie 3
Badge +1

Schelden vind ik vreselijk, ongeacht welk scheldwoord je gebruikt. Vind het wel netjes dat je rekening houdt met anderen, maar best hypocriet dat je het soms wel doet en soms niet. Als je dan zo stoer bent, trek dan een lijn en doe het overal of niet.

Badge +1

Ik voel me daar echt niet fijn bij, komt waarschijnlijk ook doordat kanker vaak is voorgekomen in mijn familie en er ook meerdere familieleden aan gestorven zijn. In de onderbouw kon ik er soms echt daardoor overstuur van raken als mensen dat deden. 

Reageer