Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van moedervlekken? (gekke vraag ik weet het)

• August 10, 2025
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4

Nou kijk ik zelf heb dus een moedervlek op mijn buik waar ik best wel onzeker over ben en daarom ook altijd iets aan heb waardoor je het niet ziet, dus daarom de vraag wat vinden jullie ervan en wat is jullie mening over opvallende moedervlekken?

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 10, 2025

Hey ​@Chiaraaaaxx,

Ik snap heel goed dat je je daar onzeker over kunt voelen, zeker als het op een plek zit die voor jou opvallend is. Maar eerlijk gezegd: veel mensen hebben moedervlekken, en vaak vallen ze anderen een stuk minder op dan je zelf denkt.

Opvallende moedervlekken kunnen zelfs uniek en mooi zijn, een soort “eigen handtekening” van je lichaam. Voor de meeste mensen zijn ze gewoon een normaal onderdeel van iemands uiterlijk, en niet iets waar ze negatief naar kijken.

Als jij er zelf last van hebt, kan kleding een manier zijn om je comfortabel te voelen, maar het kan ook helpen om langzaam te oefenen met het tonen, zodat je merkt dat anderen er vaak helemaal niet negatief op reageren.

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 14, 2025

Ik heb al sinds dat ik een maand oud ben een grote moedervlek op mijn been. Ik ben niks anders gewend, ik denk er meestal niet eens aan. Mijn broek bedekt het wel maar ik probeer het niet te verbergen ofz.

Groetjes matpat 😁